Skocz do zawartości

PAMIĘTAJ! Zakładasz temat o pannie lub zadajesz pytanie?
W tytule wpisz koniecznie: imię panny, miasto/ulica, nr telefonu w formacie 555-123-456! np: Zosia, Mokotów, 555-111-222
Olewanie tej prostej zasady grozi banem!


Close Open
Close Open
Zdjęcie

masaź z fajną usportowioną masażystkąfajny masaż i cos ekstra

- - - - -

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1
bacillus1111

bacillus1111

    Praktykant

  • +users
  • 12 postów
  • Dołączył: 22-03-2012
  • Płeć:Facet
  • Skąd:Wrocław
Numer telefonu: 721-419-173

Witajcie masaż znaleziony na wrocławiaku oto link http://www.wroclawia...lkiem_nowa.html
ul piastowska (grunwaldzki), z parkowaniem nie bylo problemu, przyjmoje wspolnie z eromasażystka, 
troche problemy z dodzwonieniem sie, bo tydzien probowałem ale było warto. Na poczatek cos
do picia, potem prysznic i na stół. Przede wszystkim fajne usportowione ciało masażystki, te ponetne posladki no widac ze dziewczyna bardzo dba o kondycje, a brakuje niestety takich dziewczyn na rynku bo zawsze lubiłem fittneski ;-) wiek 30+, 
mialem opcje 1,5 godz z ktorej 1 godzina byl to prawdziwy masaż, nie było to mizianie ;-))
 potem przeszlismy na łózko  i tam miala miejsce akcja własciwa, czyli wspolne pieszczoty, 
loda robila bez gumki a potem gumka i do końca, o inne opcje nie pytałem te standardowe 
mnie usatysfakcjonowały w 100%

- mieszkanie w porzadku, łazienka schludna 7/10
- panne ciezko mi ocenic obiektywnie, bo takie uwielbiam a z racji ze nie ma ideałów to 9/10
- nastruj, muzyka, świece, przyciemnione swiatło 8/10

fajnie sie z nia rozmawiało tak na luzie, co rozluzniło atmosfere

Nie znalazlem numeru na stronie ale jak by juz gdzies sie uchował a ja go nie dostrzegłem  to prosze o polaczenie tematow



#2
gwyn77
Re: masaź z fajną usportowioną masażystką

gwyn77

    Praktykant

  • +users
  • 12 postów
  • Dołączył: 29-02-2008

http://www.roksa.pl/...s.php?nr=134095

 

Adres ten sam. Klatka straszy, mieszkanie już trochę mniej, choć szału nie ma. Taka domówka, a nie salon masażu. Pani ze zdjęć, nawet w tej samej spódniczce mnie przywitała. Wygląda dobrze. Ciało mięsiste, pachnące. Najsłabszym punktem jest twarz, ale wcale nie jest brzydka! Dziewczyna bardzo kontaktowa, atmosfera swobodna. Masaż poprawny, później kanapa. Pani podatna na sugestie widać, że to lubi. Trochę rozprasza pies, typu wilczur, leżący przy łóżku, oraz siekiera pod ścianą. Ogólnie sympatycznie, warto spróbować.



#3
robinsonek78
Re: masaź z fajną usportowioną masażystką

robinsonek78

    Świeżak

  • +users
  • 10 postów
  • Dołączył: 03-04-2014
  • Płeć:Facet

Byem kilka razy. Kiedy była na Krzykach, blisko u. Glinianej, chyba Szęśliwa. Panna naprawdę super. Sympatyczna i wysportowana. Typu petit, niewysoka ale fajne okrągłe cycucszki. Miła rozmowa i dobry masaż. Potem na łóżeczko. A tam bardzo milo, calowanko, mizianko, laseczka bez gumki, miło przyjęła minetkę.  palcóweczka. .itp. Sam seksik super, fajnie się zaciska i naprawdę to lubi.

Z czystym sumieniem polecam. 

Lubię tam pójść po treningu bo i wymasuje a potem fajnie da:)  



#4
adam131
Re: masaź z fajną usportowioną masażystką

adam131

    Praktykant

  • +users
  • 13 postów
  • Dołączył: 20-08-2013
  • Płeć:Facet
Zachęcony opinią divie postanowiłem się do niej wybrać.
Pierwsza ustawka nieudana. Byłem o ustalonej godzinie
pod bramą. Dzwonię kilka razy. Nie odbiera. Rezygnuję.
Po 20 minutach radosny sms "już jeste wolna". Ale już byłem daleko i nie miałem czasu.
W następnym tygodniu ustawka bez problemu.
Czyli raz 1/10 (bo wysłała smsa) a raz 10/10
Lokal 7/10 
Diva 8/10 (zgrabna, ale ciało nie tak wysportowane jak w anonsie)
Akcja. Byłem pół godziny, więc od razu FBG (jako gra wstępna) potem
sama akcja a na konie masaż.
FBG i bzykanie super 9/10
Masaż 9/10
Ogólnie bardzo pozytywnie. Będę wracał.


#5
anonymos2
Re: masaź z fajną usportowioną masażystką

anonymos2

    Praktykant

  • +users
  • 13 postów
  • Dołączył: 02-08-2013
  • Płeć:Facet

Witam Szwagrów,

odwiedziłem naszą Piękną Nieznajomą, (pierszy raz nie poznałem imienia), Piastowska od Sienkiewicza.

Kamienica to nie nowe budownictwo; mnie klatka się nawet podobała, nie straszne mi napisy na ścianach, a stare drewniane schody mają swój czar.

Mieszkanie ok, przyjmuje wspólnie z koleżanką, słychać było wejście szwagra ;-); duży pokój, połączony z kuchnią, ale jest gdzie się wyłożyć i nie widzę problemu; psa akurat nie było, powyżej opisanej siekiery też nie zaobserwowałem; trochę słychać tramwaje i ruch uliczny . Za to woda i inne napoje do wyboru, do tego ciasteczka i inne słodkości :-) (7/10)

Umówienie się: jak nie przyjmuje, to ma wyłączony telefon, jak się pojawił w zasięgu, to od razu odebrała, umówienie bez problemu; małe przesunięcie nie było problemem, dostałem sms (10/10)

Dziewczyna zgrabna, bardzo miła, można pogadać, z małymi, ale ślicznymi piersiami, gładką, opaloną skórą; wita w ładnych ciuszkach, które szybko zrzuca; łazienka (domowa, całkiem ok) i masaż: bardzo mi się podobał, wie jak go dobrze zrobić, od stóp do głów; po przewrotce FBG, delikatny, bardzo dobry; później jeździec i koniec w kalosza; bardzo podobało mi się zaopiekowanie się jeszcze na koniec malejącym kolegą ;-) (9/10).

Bardzo mi się podobało, na pewno wrócę.

150pln po, uważam że bardzo warto, wyszedłem zrelaksowany i na miękkich nogach.



#6
kosmita69
Re: masaź z fajną usportowioną masażystką

kosmita69

    Świeżak

  • user
  • 2 postów
  • Dołączył: 30-03-2007

czy wie ktoś co się z nią stało? ogłoszenie niestety nieaktualne..



#7
kenny_kenny
Re: masaź z fajną usportowioną masażystką

kenny_kenny

    Otrzaskany

  • +users
  • 68 postów
  • Dołączył: 10-08-2012
  • Płeć:Facet
  • Skąd:Strefa 71

Po pierwsze to nie masz prawa pytać, więc zapoznaj się najpierw z regulaminem. Po drugie ogłoszenie na roksie ciągle dostępne:

http://www.roksa.pl/...s.php?nr=134095



#8
adakefir
Re: masaź z fajną usportowioną masażystką

adakefir

    Świeżak

  • user
  • 6 postów
  • Dołączył: 23-10-2012
  • Płeć:Facet

Ogłoszenie na czas wakacji nieaktualne. Masażystka poinformowała mnie o powrocie we wrześniu



#9
adam131
Re: masaź z fajną usportowioną masażystką

adam131

    Praktykant

  • +users
  • 13 postów
  • Dołączył: 20-08-2013
  • Płeć:Facet

Wczoraj byłem u niej. Więc ta informacja od adekefir jest nieprawdziwa.

Spotkanie super. Podtrzymuję oceny, które wystawiłem 28 kwietnia 2014 roku.



#10
artdor77
Re: masaź z fajną usportowioną masażystką

artdor77

    Praktykant

  • +users
  • 11 postów
  • Dołączył: 19-08-2013
  • Płeć:Facet

Byłem dzisiaj. Bardzo mi się podobało. Potwierdzam wszystkie pozytywne opinie. Lokal "taki sobie" ale nie to przecież chodzi. Pani jest bardzo ładna, super zgrabna, sympatyczna, inteligentna i nie zmanierowana. Będę wracał. 



#11
fyn
Re: masaź z fajną usportowioną masażystką

fyn

    Świeżak

  • user
  • 9 postów
  • Dołączył: 12-05-2014
  • Płeć:Facet

Po dobrych opiniach i ja zdecydowalem sie na odwiedziny u pani http://www.roksa.pl/...s.php?nr=134095

Ustawienie bez niespodzianek i problemow.

 Panna ladna i zgrabna, znakomity lodzik, sexik bardzo dobry, pani sie angazuje, tyleczek boski piersi sliczniutkie.Podobalo mi sie i bede wracal.

 

ustawienie 10/10

wyglad        8/10

lodzik 8/10

sex 8/10

lokal 5/10



#12
czaplax
Re: masaź z fajną usportowioną masażystką

czaplax

    Stary wyjadacz

  • +users
  • 437 postów
  • Dołączył: 30-05-2007
  • Płeć:Facet
  • Skąd:Izba Wytrzeźwień

Po zachęcających opiniach postanowiłem spróbować. Niestety przez bite 4 dni próbowałem się dodzwonić i umówić ale nie udało się. Odebrała tylko raz - ustalenie miejsca i godziny. Jestem na miejscu - nie odbiera lub odrzuca. Ja podziękuję, próbować ponownie nie będę - skoro jest tak mega ciężko się z Nią ustawić, to z całą pewnością jest zajebista w tym co robi.

Kontakt - 1/10

Pozdrawiam



#13
filansjer
Re: masaź z fajną usportowioną masażystką

filansjer

    Praktykant

  • +users
  • 13 postów
  • Dołączył: 16-12-2010
  • Płeć:Facet

Byłem u Diablicy parę razy i za każdym razem było naprawdę dobrze! 

Laseczka faktycznie nieźle masuje, ale nie zawsze z tego korzystałem. Lodzik bez gumy bardzo miły i zaangażowany, dziewczyna świetnie całuje co jest dla mnie bardzo ważne, ciało ma wysportowane i na pewno przyjemne dla oka, uroda również. 

 

Podsumowując ją za wszystkie spotkania w skali do 10:

Panna - 8

Lodzik - 9 (dodatkowy + za spust do ust, "10" mogę dać tylko za głębokie gardło, a tu tego nie ma)

Akcja - 8

Masaż - 7

Atmosfera - 9

Lokal - 5



#14
daszut77
Re: masaź z fajną usportowioną masażystką

daszut77

    Świeżak

  • +users
  • 10 postów
  • Dołączył: 31-08-2011
  • Płeć:Facet

Cześc!

 

Byłem i ja u Gosi. Generalnie wybrałem sie na masaż, ale wkreciłem sie dalej i przeżyłem bardzo fajny seks.

 

Numerologia:

 

Ustawka      10/10  
Lokal           6/10
Twarz          8/10
Figura         8/10 

FBG            8/10    

Sex             9/10

Atmosfera   10/10

 

Pozdrawiam



#15
czaplax
Re: masaź z fajną usportowioną masażystką

czaplax

    Stary wyjadacz

  • +users
  • 437 postów
  • Dołączył: 30-05-2007
  • Płeć:Facet
  • Skąd:Izba Wytrzeźwień

Po wielu próbach, udało mi się z ową divą spotkać

 

Link: http://www.roksa.pl/...s.php?nr=134095

 

Lokal - bywało się w gorszych miejscach, klatka typowa dla większości bloków na Śródmieściu; sam lokal do zabawy zadbany i czysty. Łazienka z prysznicem i wyborem ręczników. Źle nie jest ale nie jest to high class 6/10

Diva - zadbana, seksowna, pociągająca 8/10

Akcja - przerobione 2 pozycje, moja ulubiona + jej ulubiona, francja bez gumy czołówka 8/10

Masaż - jako, że byłem tylko na pół godziny nie wymasowała mnie całego, ale nawet po tym co zrobiła czułem, ze jestem wreszcie masowany przez osobę, która wie co robi 10/10

 

Ogółem - na masaż jak i na sam seks polecam 8/10



#16
aramis99
Re: masaź z fajną usportowioną masażystką

aramis99

    Świeżak

  • user
  • 3 postów
  • Dołączył: 02-07-2014
  • Płeć:Facet

Byłem i ja ...

 

Wybrałem się zrelaksować po ciężkim dniu i bez żadnych oczekiwań czy wymagań.

 

Ustawka      10/10  Umówiłem się na konkretną godzinę i tak było. 

Lokal           5/10 - Stara klimatyczna kamienica, ale dzięki temu mało tam ludzi.
Twarz          8/10
Figura         10/10 każdej i każdemu z nas takiej pozazdrościć. Mega zadbana kobieta.

Atmosfera   10/10 Miło i można o wszystkim porozmawiać.

Masaż         12/10

 

Ja wrócę spróbować pozostałych atrakcji. 

 

Pozdrawiam


Użytkownik aramis99 edytował ten post 15 październik 2014 - 19:58



0 użytkowników przeglądających to forum

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych