Skocz do zawartości

PAMIĘTAJ! Zakładasz temat o pannie lub zadajesz pytanie?
W tytule wpisz koniecznie: imię panny, miasto/ulica, nr telefonu w formacie 555-123-456! np: Zosia, Mokotów, 555-111-222
Olewanie tej prostej zasady grozi banem!


Close Open
Close Open
Zdjęcie

Paula Vip 793-606-666



  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1
zwierzak78

zwierzak78

    Praktykant

  • +users
  • 41 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Płeć:Facet
Witam Panów, czy ktoś może polecić te panne?

http://www.odloty.pl...-vip/44303.html

Wybieram sie do Krakowa na kilka dni, może polecicie coś innego?

Wspomniane oferty

Candy Vip - 793606666
Paula - 793606666
Sexi Paula - 793606666


#2
MarkizDeSade4444
Re: Paula Vip 793-606-666

MarkizDeSade4444

    Praktykant

  • +users
  • 21 postów
  • Dołączył: 11-04-2010
  • Płeć:Facet
Temat o tej pannie już istnieje.

http://www.garsonier...ip-883-028-088/

Proponuję przejrzeć forum a na pewno znajdziesz jakąś fajną divę.

Pozdrawiam

#3
profeo1976
Re: Paula Vip 793-606-666

profeo1976

    Stary wyjadacz

  • +users
  • 338 postów
  • Dołączył: 08-10-2007
ja byłem osgtatnimi czasy i jestem bardzo zadowolony

#4
lukasz80krk
Re: Paula Vip 793-606-666

lukasz80krk

    Świeżak

  • user
  • 2 postów
  • Dołączył: 09-02-2011
  • Płeć:Facet
Witam,

właśnie wróciłem od Pauli... spotkanie było tak emocjonujące, że postanowiłem je skomentować:

Umówienie bezproblemowe, głos miły.
Drzwi otwiera bardzo atrakcyjna, szczupła brunetka... (ale w końcu to 400 PLN)
Mieszkanie eleganckie (jak reszta lokali przy ul. Szlak)
Prysznic wziąłem w domu, więc przechodzę do rzeczy: proszę, żeby się mną zajęła, na co ona - "no to trochę się rozbierz"...
Ja tam wolałbym, co by usługa była kompletna (łącznie z rozebraniem ;)), ale okej... zrzucam ciuchy.
Dziewczyna przystąpiła do prac oralnych. Mimo, że bez gumki, pracuje przeciętne.
W trakcie odbiera telefon! Myślę sobie... "co kur...a", ale siedzę cicho. Po jednym telefonie kolejny, potem sms... Jakaś masakra...

"Przechodzimy do seksu"... w którego trakcie również odbiera telefon (!) do słuchawki mówi podniesionym głosem: "teraz nie mogę"... nosz ja pierd...

Odeszła mi ochota, poleżeliśmy trochę. Ruszam do drugiego podejścia, a ta znów telefony...
ja: nic z tego chyba nie będzie (jasiu nie chciał wstać),
ona: "to byśmy się zbierali"
ja: ale płaciłem za godzinę, a nie za pół i twoje rozmowy telefoniczne...
ona: "a co byś kurw...a" chciał frajerze...

Wyszedłem... szkoda strzępić język :)

Wysłała mi jeszcze sms w którym
- naucza kultury
- wyraża współczucie z powodu mojej impotencji - ludzka dziewczyna :)
- oznajmia, że gdybym się nią lepiej zajął, to by mnie tak nie potraktowała - chyba jej się role pomieszały...

Odradzam tę panią,jeśli ktoś szuka czegoś więcej niż gumowej lali.
Generalizując: wieś śpiewa i tańczy...


uroda: 9/10
mieszkanie: 10/10
oral: 5/10
sex: 3/10
atmosfera: 10/10 (czegoś takiego nie przeżyłem :D, stąd 10)


PS Może nie byłem w jej typie... ale chyba płaci się po to, żeby w jej typie być...

#5
Czeresniak
Re: Paula Vip 793-606-666

Czeresniak

    Zbanowany

  • PersonaNonGrata
  • 155 postów
  • Dołączył: 02-04-2006
  • Płeć:Facet
Że ona jeszcze ma branie... chłopaki!
Dajcie jej już spokój, niech się nią zajmą bogaci i głupi dziadziusiowie...
Może jeszcze ze trzy lata temu w Rzeszowie to była dobra opcja, bo uroda u niej faktycznie jest mocną stroną, ale bez przesady - 400zł? Za spotkanie z centralką telefoniczną?
Ja proponuję żeby każdy, kto ma chwilę czasu i ją zna (ale niekoniecznie) umówił się z nią na godzinkę, a po otwarciu drzwi powiedział A. (jeśli ją już zna) - A! to Ty! Rezygnuję..., odwrócił się na pięcie i wyszedł, B. (jeśli nie zna) - A! myślałem, że jesteś blondynką..., odwrócił się na pięcie i wyszedł.
Może i ja tak zrobię :)

#6
karolJ
Re: Paula Vip 793-606-666

karolJ

    Bywalec

  • +users
  • 155 postów
  • Dołączył: 31-01-2012
  • Płeć:Facet
  • Skąd:Kraków/Warszawa
Byłem u niej jakiś czas temu jeszcze w Rzeszowie(tam cena to 300 zł za godzinę). Dziewczyna naprawdę fajna wizualnie choć jej zdjecia na ogłoszeniach są dosyć mocno zretuszowane(dziewczyna jest grubsza w rzeczywistości). Spotkanie było ok , bez pospiechu ,marudzenia czy odbierania telefonu, choć z drugiej strony Panna była jakaś nieobecna (chyba zmeczona) więc się szybko zmyłem . Jak dla mnie 300 zł nie jest wugórowaną cena za tak ładną dziewczynę ale troche się zawiodłem bo spodziewałem sie wiekszego zaangażowania. Może (tak jak wposmniał kolega) ja też nie byłem w jej typie. Ocena ogólna to 6/10.

#7
Sam Pchał Czołg
Re: Paula Vip 793-606-666

Sam Pchał Czołg

    Otrzaskany

  • +users
  • 53 postów
  • Dołączył: 14-07-2007
Dobrze, że was czytam bo już mnie nęciło by się do niej wybrać ale skoro to taka chujnia ma być i oprócz urody ona nie ma nic do zaoferowania, to nie wydam tych 4 stów.

Dzięki za opinie.

jeszcze jeden taki post i spotkamy sie po wakacjach.piter

Użytkownik piterkrakow edytował ten post 12 marzec 2012 - 22:32


#8
Pieszczoch21a
Re: Paula Vip 793-606-666

Pieszczoch21a

    Praktykant

  • +users
  • 14 postów
  • Dołączył: 07-03-2012
  • Płeć:Facet
Byłem u Pauli w Rzeszowie. Była wtedy 100 zł tańsza :) Jak dla mnie dziewczyna super. Ciało fantastyczne - to widać na zdjęciach, w naturze chyba nawet lepiej. Lokal bardzo przyzwoity, zadbany (w pełni wyposażona łazienka - męskie kosmetyki itd.), klimacik jak trzeba. Zachwyciło mnie ogromne lustro na ścianie w sypailni - można było oglądać to extra ciałko z różnych stron :) No to może tylko łyżka dziegciu do tej beczki miodu - jak dla mnie odrobinę za mało zaangażowania. Nawet się specjalnie nie dziwię jestem w końcu 50+ i potrzebuję trochę więcej czułości i pieszczot od kobiety. Jak dla mnie to: lokal 10/10, ciało 11/10, zaangażowanie 9/10.

#9
Sinuhe
Re: Paula Vip 793-606-666

Sinuhe

    Świeżak

  • user
  • 4 postów
  • Dołączył: 02-06-2012
  • Płeć:Facet
Wielce atrakcyjna centrala telefoniczna. Ale aparycja - rzeczywiście - pierwsza klasa !! Biust kosmiczny. Niestety - przez te telefony cała ochota poszła w diabły. Na koniec lodzik bez do końca i do domu.

#10
diver88
Re: Paula Vip 793-606-666

diver88

    Świeżak

  • user
  • 1 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
Panowie, prosta sprawa ! :)

można stosunkowo niedrogo kupić mały zagłuszacz telefonów komórkowych !
bierzecie taki aparat ze sobą do kieszeni... aparat sobie leży w spodniach przez całą wizytę u divy i macie święty spokój... zero telefonów... pełna godzinka dla was ! :)

http://polphone.pl/u...CSUMTS_KR3S.php

ps: nie jestem wcale z tego sklepu ;) znalazłem w Googlu tylko tak dla przykładu :)

#11
under11
Re: Paula Vip 793-606-666

under11

    Otrzaskany

  • +users
  • 65 postów
  • Dołączył: 17-01-2011
  • Płeć:Facet
Ta panna ma juz solidna kartoteke, ale oszczedze Ci czytania i w skrocie podsumuje:
- Panna baaaaardzo ladna, jak z czasopism
- Ostatnio zaangazoanie spadlo, opryskliwosc (nawet na garso wdala sie wpyskowke z szwagrami)
- karki w pokoju obok

Jesli zalezy Ci tylko na wygladzie to ok, jak chcesz cos wiecej to musisz wiecej poczytac ;)

#12
DDdong
Re: Paula Vip 793-606-666

DDdong

    Otrzaskany

  • +users
  • 69 postów
  • Dołączył: 14-07-2010
  • Płeć:Facet
no1. panna sliczna, zadbana i naprawde urocza!!!

no i tutaj sie koncza plusy...

ZBLAZOWANA i ROZPIESZCZONA ( chyba dziadziusie w krk za bardzo sie napalily)

sposob podejscia do klienta i inteligencja na poziomie "0" albo jesli ktos nie przepada za matematyka a jest romatykiem to : " poziom ponizej zera"

sposob zachowania jakby dziewczyna byla z Chorzowskich przybytkow ( na Sl. typowe zachowanie blachar z nightclubow ktore doerabiajac na mieszkaniowkach zgrywaja gwiazdy)

numerkow nie zostawiam bo nie warto...

pzdr. szwgr. z KRK i wspolczuje takiej panny na rynku;)

#13
o'Stateczny
Re: Paula Vip 793-606-666

o'Stateczny

    Bywalec

  • +users
  • 223 postów
  • Dołączył: 17-09-2007
  • Płeć:Facet
Korzystałem z jej usług jakieś 2 lata temu, dokładnie nie pamiętam. Przyjmowała w takim nowym wówczas budynku na Zwierzynieckiej (na dole same banki). Spotkanie nie było złe, ale takie, rzekłbym zbyt "techniczne" albo jeszcze lepiej "mechaniczne". Panna ładna. Co do analu, to już nie pamiętam czy był dostępny i czy korzystałem (chyba tak). Wówczas narzekała, że konkurencja jej robi koło dupy. I rzeczywiście było chyba trochę za dużo telefonów i smsów.
Jak za 4 paczki to było troche za mało. Nie wróciłem i niespecjalnie się nią później interesowałem.
ps. Piszę to jako dziadziuś a nie wnusio.
Pozdrawiam.

#14
mlody77
Re: Paula Vip 793-606-666

mlody77

    Bywalec

  • +users
  • 132 postów
  • Dołączył: 29-02-2008
  • Płeć:Facet
  • Skąd:głównie z Krakowa
Panna zgłasza się gdy dzwoniłem na numer tzw. Malutkiej. Spotkanie wg deklaracji kosztuje 200 zł, bez analu. Spotyka się na Krowoderskiej.

#15
misio69xxx
Re: Paula Vip 793-606-666

misio69xxx

    Otrzaskany

  • +users
  • 58 postów
  • Dołączył: 07-07-2012
  • Płeć:Facet

Panowie,

 

Ten numer odwiedziłem jakieś 4 miesiąte temu ale nie mogłem go później namierzyć więc opisuje dopiero teraz!

 

Niestety potwierdzam większość nieprzychylnych opinii!!! Na temat tej panny!

Mnie powitała romantycznym "miałeś być później!", noż chyba mnie kurw..... trafi.

Ale cwaniara wzieła już kasę!

Więc myślę że może to tylko tak.

Ale do rzeczy, prysznic i akcja: ona chyba nie wie co to lód!, gorzej niż tragedia! mówię possij a ta że w tej cenie to tylko łapa!!!

o nie se myślę to wolę postukać jak ma mi łapą tylko napierniczać.

 

I zaczeliśmy kładzie się a ty ładujesz, to mówię że chciałbym od tyłu: no to mi z łachą dupisko wypieła!

To ja jadę a ta ciągle coś się kręci wygina itd mówię weś się wypnij jak człowiek a ta że nie, mówię że chciałbym jeźdzca a ta że nie!!! pytam czemu a ta że jej się już nie chce na jeźdzca!!!

...

ręce mi opadły...

ubrałem się i wyszedłem!!!

 

Cyferki:

Lokal: 5/10

Panna: 5/10

Lodzik: 0/10

Sex: 0/10

Atmosfera: -1/10

 

Czy polecam? Chyba nie muszę jeszcze pisać że NIE, NIE, NIE!!!

Pozdrawiam panowie,

A na tą miernotę to szkoda naprawdę kasy!!!



#16
syzyfseksu
Re: Paula Vip 793-606-666

syzyfseksu

    Świeżak

  • +users
  • 10 postów
  • Dołączył: 26-05-2014
  • Płeć:Facet

Witam,

odwiedziłem divę chciałem sprawdzić czy laska rzeczywiście zasługuje ostatnio na niezbyt pochlebme opinie.

Bardzo ładna dziewczyna jednak po pierwszym kontakcie od razu widać, że tworzy dystans do klienta wyczuwalna jest nieciekawa atmosfera.

Podczas francji kombinowanie przewaga zabawy ręką. Można pomarzyć tylko o dociskaniu i większym zaangażowaniu :unhappy:

Chciałem zacząć zabawę na divie ona zaczyna ustalać mi pozycje :dwarf: nie porozumienie. Ja chcę się bawić , a nie zastanawiać się czy dostanę zaraz w łeb, bo zachowałem się nie elegancko.

Klimatu nie było, ale zgodnie z opisem w ogłoszeniu zapytałem o anal na co usłyszałem, że jest zmęczona już dziś i mam za dużego. O ku..a jeśli jest zmęczona niech nie przyjmuje klientów w tym dniu, a kutasa jak koń też nie mam. 

Panna ładna i tylko dlatego udało mi się skończyć, ale robi wszystko mechanicznie za karę.

Mieszkanie- ładne

Panna- bardzo ładna :eek:

Sex- bez atmosfery nie ma seksu, a ta panna zachowuje się tak jakby nie lubiła bardzo tego co robi i nas klientów

Atmosfera- brak atmosfery



#17
Domino90
Re: Paula Vip 793-606-666

Domino90

    Zbanowany

  • PersonaNonGrata
  • 15 postów
  • Dołączył: 29-05-2014
  • Płeć:Facet
  • Skąd:Poznań

 Witam:) Panne odwiedzilem wczoraj bo bylem przejazdem w delegacji i musze przyznac ze kompletna zenada:D:D:D nie dosyc, ze sie umawiam na konkretna godzine to jeszcze gowniara( ze sie tak wyraze) sie spoznia bo jest na miescie. No coz czekam i w koncu dostaje smsa ze moge wejsc. Podala numer i Heja. Gdy juz dotarlem na miejsce to tylko czekalem z mysla ze moze faktycznie jest taka sliczna i tu sie nie mylilem:)

 Dziewczyna bardzo ladna, ladne cialko i biust. Tu byl duzy plus. Platne z gory i marsz do lazienki(ladnie urzadzona)( zele i szampon do wlosow:P:P:) To tyle jesli chodzi o pozytywy bo potem juz bylo coraz to gorzej a zaczelo sie od tego ze Panna mimo ze sliczna to nie zdarzyla sie umyc??? musiala chyba dlugiiiii spacer robic i sie nie myc caly dzień bo wlosy walily tak jakby ktos mial plastici palic w piecu. Fbg wykonany mechanicznie byle stal i guma na maszt. Przerobione tylko dwie pozycje i final na cialko. Jednym slowem mega wtopa. Nie wiem co sie stalo z tymi divami ale za taka kase to powinno sie miec wiecej zaangazowania i higiene na 100%. Zawiodlem sie i radze omijac szerokim lukiem.. Nawet ochrona straszy jak sie cos nie tak powie hahaha :laugh: :laugh: :laugh: :dwarf: :dwarf: :dwarf:  Ocen nie wystawiam bo po co??? Skoro to nawet na ocene sie nie nadawalo.

A to co pisza na roksie czy tutaj to chyba dlatego ze w zyciu tak ladnej laski nie widzieli. Pozdrawiam i zycze lepszych wrazen. Ja nie wroce.



Dodano: 23 czerwiec 2014 - 23:16

http://www.roksa.pl/...ns.php?nr=30888 i link do panny:):) Jezeli to czytasz to pamietaj ze tym zachowaniem to klientow sobie odstraszasz. A najlepiej to stad zniknij.



#18
Onusia
Re: Paula Vip 793-606-666

Onusia

    Otrzaskany

  • +users
  • 90 postów
  • Dołączył: 03-02-2010
  • Płeć:Kobieta
  • Skąd:Kraków

Wszystko możesz napisać,ale na pewno nie to,że Paula nie dba o higienę. Poza tym nie mogles być u niej przedwczoraj,ponieważ od niedzieli odpoczywany za granica.

 

Onusia czy Ty w ogóle masz takie coś jak rozum????czy jesteś rzecznikiem swojej psiapsiółki?czy masz choćby deczko instynktu samozachowawczego????

Klonów masz nasrane tyle że jak zacznę strzelać to może mi jednego magazynka braknąć a ty zamiast siedzieć cicho wpierniczasz się gdzie tylko się da.

Lecisz na urlop a dokładniej do celi śmierci i czekasz na swój termin odstrzału.piter


Użytkownik piterkrakow edytował ten post 25 czerwiec 2014 - 08:12


#19
Domino90
Re: Paula Vip 793-606-666

Domino90

    Zbanowany

  • PersonaNonGrata
  • 15 postów
  • Dołączył: 29-05-2014
  • Płeć:Facet
  • Skąd:Poznań

Przepraszam, ze sie wtrace ale haha jak moze byc Twoja kolezanka na urlopie skoro sie z nia widzialem. Zostawie to bez komentarza bo wiadomo, ze swojej najlepszej kolezanki bedziesz bronic a pewnie taka sama jestes jak ona... :unhappy: Wystawilem sluszna recenzje. Za 300 zl mialbym trojkat z dwiema dobrymi laskami z zaangazowaniem niz z nia co nawet nie wie jak sie dobrze bzykac. :puknijsie: Kasa waszym glowkom zaszkodzila widac:) Przepraszam za wtracenie sie ale nie pozwole sobie na to aby jakas smarkula mi tu sciemniala. :russian: :excl:



Dodano: 25 czerwiec 2014 - 19:21

Zreszta nie bede ostatnim klientem pewnie ktory bedzie mial negatywne zdanie o was bo poza uroda to nic nie macie. Pozdrawiam. Jak dostane urlop to sie z tym pogodze;/ Tu kazdy ma prawo sie wypowiedziec.



#20
lukasik1
Re: Paula Vip 793-606-666

lukasik1

    Praktykant

  • +users
  • 41 postów
  • Dołączył: 31-12-2012
  • Płeć:Facet

Przepraszam, ze sie wtrace ale haha jak moze byc Twoja kolezanka na urlopie skoro sie z nia widzialem. Zostawie to bez komentarza bo wiadomo, ze swojej najlepszej kolezanki bedziesz bronic a pewnie taka sama jestes jak ona... :unhappy: Wystawilem sluszna recenzje. Za 300 zl mialbym trojkat z dwiema dobrymi laskami z zaangazowaniem niz z nia co nawet nie wie jak sie dobrze bzykac. :puknijsie: Kasa waszym glowkom zaszkodzila widac:) Przepraszam za wtracenie sie ale nie pozwole sobie na to aby jakas smarkula mi tu sciemniala. :russian: :excl:



Dodano: 25 czerwiec 2014 - 19:21

Zreszta nie bede ostatnim klientem pewnie ktory bedzie mial negatywne zdanie o was bo poza uroda to nic nie macie. Pozdrawiam. Jak dostane urlop to sie z tym pogodze;/ Tu kazdy ma prawo sie wypowiedziec.

bo jestescie frajerami skoro widać że są negatywne oonie a wy sie tam wybieracie to jestescie albo głupi albo jacyś naiwniakami a frajer zawsze sie znajdzie który kasę tam zostawi




0 użytkowników przeglądających to forum

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych