Skocz do zawartości

PAMIĘTAJ! Zakładasz temat o pannie lub zadajesz pytanie?
W tytule wpisz koniecznie: imię panny, miasto/ulica, nr telefonu w formacie 555-123-456! np: Zosia, Mokotów, 555-111-222
Olewanie tej prostej zasady grozi banem!


Close Open
Close Open
Zdjęcie

Janet Lux tel. 516-748-900 Al. JP II 61

- - - - -

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1
kid74

kid74

    GarsoManiak

  • +uzytkownik
  • 1087 postów
  • Dołączył: 15-04-2006
  • Płeć:Facet
Lokalu raczej nie ma sensu opisywac, bo wielokrotnie był już opisywany. Ogólnie jest fajnie.

Drzwi otwiera nam dziewczyna ze zdjęć o dosyć południowym typie urody, z wytapirowanymi włosami z pieknymi ustami (ale się nie całuj) i super umalowana. Buzia spokojnie nadawałaby się na okładkę do jakiegoś magazynu młodzieżowego, bo dziewczyna jest bez dwu zdań bardzo ładna.
Pewnie znajdą się jacyś malkontenci, ale mnie dziewczyna się podobała.

Wita nas w seksownej bieliźnie podkreślającej jej pozostałe walory. Oprócz buzi dziewczyna ma super ciało, może troche za chuda, ale dla innych może być w sam raz. Dziewczyna tez jest bardzo mocno opalona, czego nie widać na zdjęciach, pomimo tego skóra jest miła w dotyku. Piersi ze zdjęć wyglądają jak silikony w rzeczywiśtości są to naturalne, średnio twarde - takie jakie powinna mieć kobieta. bardzo fajnie falują podczas akcji.

Jedyny mankament na jaki na początku zwróciłem uwage, to fakt, że dziewczyna sepleni, troche jest niewyraźna, ale kto idzie na pogaduchy do divy :).

Sex - troche mechaniczny, dziewczyna jest świeża chyba, ale nie marudzi, owszem męczy się na jeźdźca ale nie stroi fochów. Jest dosyć ciasna, ale naturalnie wilgotna. Podczas sexu jest cicha nie jeczy, nie krzyczy.

Natomiast francuzki to już inna para kaloszy, widac, że dziewczyna lubi ssać pałkę. Z początku robi to niemrawo, ale jak się powie co ma robić to robi: liże jajeczka, maluch bierze po kule, językiem przekutym mile łechcze bandytę. Aczkolwiek swoje potrzeby trzeba artykuować wprost. Wiec chyba tutaj każdy będzie zadowolony, jeden minus - francuzki nie jest do końca.

Atmosfera byłaby fajna, gdyby nie minutnik ustawiony w zegarku na 60 minut, dzwoni i adios amigo. Pogadać z dziewczyna też raczej się nie pogada, nie znalazłem jakiego wspólnego języka.
300 złotych dobrze wydane. Jakby dziewczyna angażowała się w sex jak we francuzki to byłoby naprawdę super, a tak jest tylko bardzo dobrze.

#2
xcobra
Re: Janet Lux tel. 516-748-900 Al. JP II 61

xcobra

    Bywalec

  • +users
  • 130 postów
  • Dołączył: 22-12-2004
  • Płeć:Facet
http://www.garsonier...showtopic=20119

Ciekawi mnie czy Janet dostala telefon w spadku czy tez jest to wczesniej opisywana Elizabeth/Natalka?

#3
kid74
Re: Janet Lux tel. 516-748-900 Al. JP II 61

kid74

    GarsoManiak

  • +uzytkownik
  • 1087 postów
  • Dołączył: 15-04-2006
  • Płeć:Facet
Zdecydowanie panna dostała telefon w spadku, bo jednak nie odpowiada opisowi w linku który zapodałeś.

#4
frodo
Re: Janet Lux tel. 516-748-900 Al. JP II 61

frodo

    Bywalec

  • +users
  • 184 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Płeć:Facet
Potwierdzam zdanie kid74 że Janet Lux to nie dawna Elizabeth / Natalka..
To inna panienka jest na tych fotkach..
Zreszta Elizabeth nie sepleniła..
Natomiast co do telefonu to zauwazyłem ze juz go zmieniła..
W linku który podaje kid74 jest juz inny numer telefonu 500-454-969..
Ta sama panienka wystepuje jeszcze pod jeszcze jednym ogłoszeniem jako Janet..
Ten sam numer telefonu..
Jak ja odwiedze to zdam relacje bo na fotkach wyglada baardzo zachęcająco... :oczko:
;)

#5
raulo
Re: Janet Lux tel. 516-748-900 Al. JP II 61

raulo

    Praktykant

  • +users
  • 24 postów
  • Dołączył: 02-03-2006
do kolegow ktorzy mieli okazje odwiedzic

czy Janet ma cos wspolnego z ta panna? Roxy

http://www.odloty.tv...roducts_id/9095

http://www.odloty.tv...roducts_id/9478

co do figury znaczne podobienstwo widoczne, odroznia kolczyk w pepku...

#6
kid74
Re: Janet Lux tel. 516-748-900 Al. JP II 61

kid74

    GarsoManiak

  • +uzytkownik
  • 1087 postów
  • Dołączył: 15-04-2006
  • Płeć:Facet
Bardzo duże prawdopodobieństwo, że to ta sama panna.

#7
dell
Re: Janet Lux tel. 516-748-900 Al. JP II 61

dell

    Praktykant

  • +users
  • 36 postów
  • Dołączył: 10-01-2008
Witam Wszystkich czytelnikow.Chcialbym opisac bardzo piekna Dame.Z ktora mialem przyjemnosc spotkac sie w ostatnie srodowe poludnie.A wiec dzwonie do kobietki o nicku JANET LUX 20.Odbiera Pani o milym glosie-uzgadniam mozliwosc spotkania-i oznajmiam ze jestem w tej chwili na Ochocie-musze tylko przebic sie przez korki-i moge byc u niej.-Dostaje adres bez nr lokalu.Dzwonie drugi raz z ustalonego miejsca(Janet przyjmuje na ulicy Luckiej-Budynek jak i rowniez caly lokal,prezentowal wysoki standard).Po czym dostaje nr lokalu-winda i jestem.Drzwi otwiera mi mlodziutka,usmiechnieta bruneteczka z zielonymi oczkami(w tym momencie uwierzylem ze to jednak nie sciema-figurka taka sama jak na zdjeciach)jak sie okazalo ma bardzo ladna buzke..Ubrana jest w pociagajacy stroj pielegniarki-oraz czarne szpilki(kipi sexem(:Na sam jej widok odrazu zrobil mi sie twardszy-tak ladna ze mozna sie zakochac(: .Chwila milej rozmowy.W miedzy czasie Laleczka proponuje cos do picia.I po krotkiej pogawedce pokazuje mi droge do lazienki(Lazienka bez zastrzerzen)Reczniki leza na pralce-A wlasnie!brakowalo jedynie jakiegos meskiego GELu-byly same kwiatowe.Szybka kapiel.I jestem w pokoju.Widze duze loze.Obok krzeslo-na ktorym mozna polozyc ubranie.oraz szafka nocna.Janet znika na 5-7minut po czym pojawia sie owinieta w rozowy reczniczek.Chwila wzajemnego masowania dlonmi swoich cialek(naprawde dla mnie boskie wrazenia).Po czym proponuje jej minetke(nie moglem sie powstrzymac od tego,poniewasz jej cipcia byla bardzo zachecajaca-i ladnie pachnaca).JANET lezy na pleckach,sama rozklada mi nozki na boki a moj jezyk zajmuje sie jej szpareczka(w sumie gdy zapytalem o to- odpowiedziala ze nie przepada-ale nie ma zadnych problemow jasli chce to zrobic.Nad cipcia ma cieniutki czarny paseczek-a jej wargi i lechtaczka sa tak wyzywajace ze nie moglem sie oprzec calowaniu i lizaniu ich.Po chwili przechodzimy do pozycji 69 lezy na mnie i zajmuje sie moim ptaszkiem-czuje cudowne cieplo jej ustek-na moja prosbe polyka go prawie calutkiego do buzki-i obrysowuje jezyczkiem jajeczka.Ja w tym czasie zajmuje sie jej cipka-a ona przesowa ja i podpowiada mi w ktorych miejscach chce byc lizana.Po chwili wkladam swoj jezyk w jej druga dziurke i mowie ze chcialbym tak samo-ale jednak nie jest zwolenniczka takich pieszczot-co nie swiadczy o tym ze nie jest mi przy niej cudownie(:Nastepnie bierze go na stojaco-widok jej usteczek na moim ptaszku-nie do opisania..sa bardzo sexowne):tylko szkoda ze raczej nie pozwala ich calowac.Po kilku chwilach juz nie wytrzymuje i wybucham na jej(;piersi z duzymi sterczacymi sutkami-(ktore sa jednak bardzo czule)Cycuszki 3ka-sa takie jak na zdjeciach- naturalne, ksztaltne i miekkie.Chwila przerwy-zaczynamy od milosci francuskiej.Nastepnie gumka.Proponuje podlozenie poduszki pod jej pupcie-na co odpowiada-ze bardzo dobry pomysl,i ze lubi ta pozycje(klasyczna).Prosze ja o rozlozenie nozek na boki-rozchylam wargi i wchodze w nia.Cipke ma Ciasna-i nawet robi sie mokra-leciaal z niej soczek.Ogolnie nie wykonuje teatralnych orgazmow.Jesli nie jest mocno podniecona-Jest Naturalna-Ja wlasnie To cenie.Nie udalo mi sie,jej mocno rozgrzac-ale to wina mojej slabej formy.i zakonczylismy w tej jednej pozycji-musi byc fajny widok w pozycji od tylu-poniewaz ma bardzo zachecajaca zgrabna pupke.-Panowie z jednej strony szkoda ze taka piekna kobietka spotyka sie z wieloma mezczyznami-ale z drugiej to jedyna szansa dla nieprzystojnych facetow.Ktorzy maja mozliwosc kochac sie z tak piekna mlodziutka(naprawde wyglada na 20 lat)Kochanka.Ktora nawet na chwile nie grymasi i jest caly czas naturalnie mila.Pozwalajac na prawie wszystko.Napewno do niej wroce.Jedynie martwi mnie fakt ze niedlugo musze opuscic pl.

SEX-9/10-niczego nie zabrania-nawet pozwolila bzykac sie troche bardziej zdecydowanie-Rozchylajac i skladajac przy tym nozki.

FBG-9/10w jezyku ma kolczyk(:-reszta jak wyzej-jest do konca w przypadku doplaty-ja jednak nie skorzystalem(; (:
MIESZKANIE-LAZIENKA-9/10- (spotyka sie w nim sama)
SEX ANALNY-nie zapytalem bo i po co..

OGOLNA OCENA SPOTKANIA:9/10-a nawet zastanawiam sie czy nie 10/10??
Z taka to mogl bym sie ozenic w ciemno(: http://www.odloty.tv...roducts_id/9704

http://www.odloty.tv/cd/popup_image.php/pID/10665/page/2



#8
MakiWawa
Re: Janet Lux tel. 516-748-900 Al. JP II 61

MakiWawa

    Rayban's Fan

  • Emeryt
  • 2853 postów
  • Dołączył: 24-10-2007
  • Płeć:Facet
  • Skąd:wiesz, że jesteś taka fajna?
Uuuuuuuuuuu....
Jak dla mnie połączenie Zbyszka Lwa Starowicza, Harlequina i opowiastki dla dzieci.
Techniczen elementy są, aspekt uczuciwy też i ogromna ilość zdrobnień... soczki, jajeczka, cipeczka... brakuje tylko Kubusia Puchatka z beczułką miodziku...

zastanawiajacym jest fakt, że powyższy elaborat nijak się ma w konwencji, merytoryce i estetyce przekazu do poprzednich postów niejakiego Dell'a... ba! w poprzednich mamy np stwierdzenia:

cyt: Lachy nawet nie chciala robic bez gumy!Mowi ze moge sie spuscic jeden raz.Chcialem zeby sie mna jakos zajela.A ona na to zebym przesunol na druga polowe lozka i nie przeszkadzal,bo ona wie co ma robic..Zarzadalem zwrotu pieniedzy-to powiedziala ze"chyba zartuje"Jak atmosfera zrobila sie troche bardziej nie przyjemna to zadzwonila do jakiegos gogusia zeby przyszedl do niej na gore,bo jej sie czepiam.Tylko jej zaje--c w r-j.i to wszystko za 300 zl.Zdecydowanie nie polecam

a. edukacja daleko posunięta?
b. euforia wywołana spotkaniem z Janet?
c. trzecie rozwiązanie znacie sami...

zaznaczyć właściwe...
zaryzykowałem dychę, ale wkur..... mnie takie pierdoły

Maki

Makinen, jakies ambicje masz co do forumowej kariery ??? Nowych Modów wybraliśmy kilka dni temu i to raczej NAm pozostaw takie sądy, dobrze ??? Arti

Użytkownik Arti edytował ten post 12 wrzesień 2008 - 15:49


#9
MakiWawa
Re: Janet Lux tel. 516-748-900 Al. JP II 61

MakiWawa

    Rayban's Fan

  • Emeryt
  • 2853 postów
  • Dołączył: 24-10-2007
  • Płeć:Facet
  • Skąd:wiesz, że jesteś taka fajna?
bezambicjonalny jestem w tej kwestii... juz wracam do dziupli

#10
Puuuudliszki!
Re: Janet Lux tel. 516-748-900 Al. JP II 61

Puuuudliszki!

    Otrzaskany

  • +users
  • 74 postów
  • Dołączył: 03-07-2007
  • Płeć:Facet
Arti,
I co w końcu w kwestii prawdomównosci tego kolegi? bo opinie wystawił nieprzecietną,a kolega wyzej troche niepewności zasiał...

+10% za zaśmiecanie tematu. De.

Użytkownik Dedal1@ edytował ten post 11 październik 2008 - 15:44



0 użytkowników przeglądających to forum

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych