Skocz do zawartości

Close Open
Close Open
Zdjęcie

Namiętna Jola/Klaudia 510-962-632, 512-535-979Fajna sąsiadeczka

- - - - - Nowy Sącz

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1
jakub922

jakub922

    Świeżak

  • user
  • 6 postów
  • Dołączył: 30-04-2016
  • Płeć:Facet
Numer telefonu: 510-962-632, 512-535-979

Była ochota, wiec szybki przegląda portali i wybór pada na Namiętną Jolke.

https://www.roksa.pl...se/pokaz/261837

https://www.roksa.pl...se/pokaz/195618

https://www.roksa.pl...se/pokaz/268441

USTAWKA: Na dwa telefony, dokładny numer podany dopiero przy drugim ( pani przyjmuje tuż przy ul. sucharskiego w bloku.

LOKAL: Mieszkanko bardzo zadbane, czyste. Łazienka z wanna, świeże ręczniki, pokój przyjemności z dużym łożem i zasłonami w oknach, całkiem nastrojowo.

DIVA: Sympatyczna pani pod 40, z lekką nadwagą, ładnie opalona, zadbana w szpileczkach i jakiejś sukience. Ciągle uśmiechnięte i sprawiająca dobre wrażenie. Taki typ sąsiadki z naprzeciwka

AKCJA: Kasa z góry (150zł) i przechodzimy do działania, pani daje się pieścić i fajnie reaguje, zaczyna od pocałunków i bierze się za fbg, całkiem przyjemnie (trochę ząbkowania). Pyta jak chce dalej więc mowię, żeby się wypieła i mam ochote na anala, a pani bez problemów wykonuje. Anal ciasny jak cholera aż guma nie wytrzymałą, szybka zmiana sprzetu i lecimy dalej. Pierwszy spust i chwilka przerwy, można pogadać, pożartować jak z koleżanką i lecimy z tematem drugi raz tym razem inny otwór. PAni sama się dopycha i fajnie pojękuje kolejny spust, czas dobiega końca wiec zbieram się do łazienki, szybki ogar i wychodze. Pani na wyjściu jeszcze się przymila, całuje i zaprasza na kolejne spotkanie.

Czy wrócę? Nie wiem. Jeśli nie pojawi się na ogłoszeniach coś nowego, to jest opcja powrotu. Dobrze wydane 150zł na 1h przyjemności z niezmianierowaną panną.

PS: Miałem wrażenie, że za ścianą w pokoju znajduje się jakiś bodyguard divy, ale może jestem w błedzie.


Użytkownik jakub922 edytował ten post 13 luty 2018 - 13:29


R E K L A M A

#2
marco111
Re: Namiętna Jola/Klaudia 510-962-632, 512-535-979

marco111

    Expert

  • Moderator
  • 2953 postów
  • Dołączył: 02-10-2010
  • Płeć:Facet
  • Skąd:Fucking City
Wiadomość automatyczna


Ten temat został przeniesiony z "DZIEWCZYNY .:. POLSKA (wasze opinie)Kraków - bohema i...Samopomoc małopolska" do "DZIEWCZYNY .:. POLSKA (wasze opinie)Kraków - bohema i...".

#3
mm535
Re: Namiętna Jola/Klaudia 510-962-632, 512-535-979

mm535

    Praktykant

  • +users
  • 17 postów
  • Dołączył: 20-02-2011
  • Płeć:Facet
Byłem u panny na początku marca.
Ustawka - dwa telefony plus 30 minut czekania. Na szczescie galeria w pobliżu wiec nie zamarzłam. 3/10
Lokal - standard. Blok obok galerii-można tam zaparkować. Zdaje sie że ktoś był w mieszkaniu ale nie przeszkadzało mi to. 7/10
Panna - moim zdaniem ok 40 lat, figura niezła, niestety cycki już trochę obwisłe, brzuch lekko wystaje. Po zdjęciach na Roksie spodziewałem sie czegoś więcej. 5/10
Lody - miało byc bez gumy, na miejscu okazało sie że może byc tylko w gumce. Jak na loda w gumie nieźle, 6/10.
Sex - dwie pozycje przerobione bez marudzenia. 6/10
Atmosfera - rób swoje i spadaj. Najgorsze jest to udawanie przez pannę. Tylko włożyła chuja do ust a już tak jęczała jakby orgazmu dostawała. Dziewczyno, takie udawanie bardzo drażni! 1/10

Adres nie dla mnie. Nie wrócę.

Użytkownik mm535 edytował ten post 17 maj 2018 - 05:03


#4
mobilnymasazysta
Re: Namiętna Jola/Klaudia 510-962-632, 512-535-979

mobilnymasazysta

    Świeżak

  • user
  • 3 postów
  • Dołączył: 04-04-2018
  • Płeć:Facet
byłem u koleżanki wczoraj. ustawka tak jak zawsze na 2 tel . mieszkanie ok chociaż w łazience nie byłem. Ale do rzeczy na początku kasa po czym siada na łóżko i zaczyna ssać (miało być bez ) w gumie...dlatego chwilę to trwało zanim przechodzę do akcji... szybkie 3 opcje po czym kończę i chwila rozmowy...po jakiś 40 min koleżanka zaczyna się ubierać mimo iż było ustalone 2 podejście z analem. zbieram się i wychodzę.. . nie lubię się dopominac. W sumie ocena 6/10 można odwiedzić na konkretnej chcicy w innym wypadku lepiej poszukać jeszcze innych ofert.




Krawcowa XXL Lublin - Ubrania dla puszystych