Skocz do zawartości

Close Open
Close Open
Zdjęcie

KamilkaPriv 794-365-192

* * * * * 1 głosy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1
MarekSkwarek76

MarekSkwarek76

    Praktykant

  • +users
  • 21 postów
  • Dołączył: 18-02-2017
  • Płeć:Facet
Numer telefonu: 794-365-192

Witam

KamilkaPriv 794-365-192

Panna ogłasza sie na Roksie i Eamore, Krąży miedzy Łodzią a Piotrkowem.

https://www.roksa.pl...se/pokaz/453916

Ktoś może u niej był, bo wyglada zachecająco a nic nie mogę znależć na forum:(

 

 



R E K L A M A

#2
Aroon
Re: KamilkaPriv 794-365-192

Aroon

    Zbanowany

  • PersonaNonGrata
  • 107 postów
  • Dołączył: 01-05-2006
  • Płeć:Facet
Daj sobie z nią spookòj ja przez tą lalunie zmarnowalem2 godziny pod blokiem bo przedstawiała terminy i i tak nic nie doszlo do skutku ja wychodze zalozenia ze dziewczyny dajace ogloszenia z roksy na portlach typu eamore i oglaszamy to musza byc kiepskie albo nie maja brania lub nie szanuja klientów

#3
kominek789
Re: KamilkaPriv 794-365-192

kominek789

    Świeżak

  • user
  • 7 postów
  • Dołączył: 01-03-2016
  • Płeć:Facet
Potwierdzam. Dzwoniłem do Divy, potwierdzilem serwis i umówiłem się za godzinę. Głos miły. Nawet zachęca. Pani prosi o tel 20 minut przed spotkaniem. Gdy dzwonię drugi raz mówi, że za chwilę ma klienta i musimy przełożyć. Podziekowalem bo z doświadczenia wiem, że wystawek nie będzie końca.

#4
kropek9
Re: KamilkaPriv 794-365-192

kropek9

    Świeżak

  • user
  • 9 postów
  • Dołączył: 08-04-2006
Dzwoniłem z dwóch numerów w końcu odebrała.
Pojechałem pod adres Ale panna przestał a odbierać.
Nie polecam.

#5
mundurowy
Re: KamilkaPriv 794-365-192

mundurowy

    Stary wyjadacz

  • +users
  • 257 postów
  • Dołączył: 03-08-2006
  • Płeć:Facet
  • Skąd:RPA

panna ok ale trzeba uważać bo zjechała świat i na pewno tam przy barze nie pracowała. Atrakcyjna, ale już pod zachodnią granicą. Na pewno wróci lubi łódzkie.

Kto lubi czarne kurwki w oczach to bedzie zadowolony



#6
napalony18
Re: KamilkaPriv 794-365-192

napalony18

    Świeżak

  • user
  • 3 postów
  • Dołączył: 01-04-2016
  • Płeć:Facet

Panowie, 

 

Moja pierwsza opinia, chodź czytam ich wiele przed spotkaniami i jestem na bieżąco... 

Dodaję tą opinie, ponieważ jestem bardzo mile zaskoczony tym spotkaniem i tą Divą. 

 

Diva jak na zdjęciach:

 

http://www.roksa.pl/...se/pokaz/453916

 

Po 5 minutach wyczuła, że jestem gościem z garso więc naprawdę się postarała. 

 

 

Ustawka - 10/10 - wszedłem z 5 minutowym opóźnieniem; bardzo dobry kontakt SMS, diva poświęca 100% swojego czasu danemu klientowi, więc jeśli liczycie na dobry serwis, warto poczekać niż pisać głupie opinie. 

 

Dojazd i parking - 10/10 - bez problemu

 

Lokal - 7/10 - mieszkanie w wieżowcu, jest winda. Mieszkanie przytulne, prysznic trochę ciasny, ale ręcznik ok. W lokalu czysto, miła atmosfera domówki :) Diva miło przywitała usmiechem i otwartością proponując coś do picia. Dodatkowo zachowana prywatność oraz wygodne łóżko :)

 

Ciało- 7/10 - szczupła i fajnie obrana ( pończochy ), cycek na zdj. wydaje się znacznie większy, a w rzeczywistości raczej skromnie, od tylu na obcasie spoko, wlosy ciemne. 

 

Twarz – 7,5/10 – Spoko, Delikatny makijaż ( chodz bardzo się rozmazał podczas GG :) )

 

Oral - 15/10 -   Rewelacja !! Bardzo długie i namiętne GG, bez rąk ale za to z pomrukiwaniem. Lubi to.

Diva z początku nie mogła sobie poradzić z moim olbrzymem, przyznała, że rozmiar ponadprzeciętny więc poprosiła o chwile, zanim się z nim zapozna. Ciągnie jak odkurzacz, do samego końca. Moim zdaniem, ponieważ bardzo lubie GG, mogę śmiało dać 15/10, inne powinny iść na lekcję, jak zadowolić faceta. Spust na buziunie bez marudzenia, lecz z uśmiechem. Pochlapałem jej lekko oko, uśmiechnęła się :) uwielbiam. 

 

Seks - ( pewnie 10/10? ) – niestety, po Oralu miałem dość, delektowałem się gg ponad 50 min. 

 

Atmosfera - 10/10 – to chyba najmocniejsza strona spotkania, sympatyczna dziewczyna, opowiada różne ciekawe rzeczy. Prawidza i szczera. Można konie kraść a ona z uśmiechem i w pełni wyluzowana. Jeśli macie ochote na coś więcej niż sex ( uległa, więc dla żądnych przygód, mogę śmiało polecić )

 

Reasumując,  serdecznie polecam, chodz podobno jutro wyjezdza z Piotrkowa na urlop do ZG. Podczas urlopu na bank nie wytrzyma i otworzy kramik. Istna nimfomanka, więc warto poczekać, aż wróci lub po prostu przejechać się do ZG by przeżyć coś niesamowitego. 


Użytkownik napalony18 edytował ten post 12 październik 2017 - 21:13


#7
gazer
Re: KamilkaPriv 794-365-192

gazer

    abstynent

  • SuperMod
  • 9999 postów
  • Dołączył: 19-06-2010
  • Płeć:Facet
Wiadomość automatyczna


Ten temat został przeniesiony z "DZIEWCZYNY .:. POLSKA (wasze opinie)Łódź... Miasto ŁódźSamopomoc łódzka" do "DZIEWCZYNY .:. POLSKA (wasze opinie)Łódź... Miasto Łódź".

#8
STACH23
Re: KamilkaPriv 794-365-192

STACH23

    Bywalec

  • +users
  • 213 postów
  • Dołączył: 25-04-2014
  • Płeć:Facet
  • Skąd:Polska :-)

Witam szwagrostwo panna tego wątku pracuje na tych samych zdjęciach co Olivia vel Oksana

http://www.garsonier...80-537-209-107/

opis też podobny ktoś potwierdzi czy to ta sama panna?



#9
loft17b
Re: KamilkaPriv 794-365-192

loft17b

    Świeżak

  • +users
  • 10 postów
  • Dołączył: 27-10-2017
  • Płeć:Facet

Witam szwagrostwo panna tego wątku pracuje na tych samych zdjęciach co Olivia vel Oksana

http://www.garsonier...80-537-209-107/

opis też podobny ktoś potwierdzi czy to ta sama panna?

Witam STACH23 masz rację to ta sama osoba. http://www.garsonier...80-537-209-107/



#10
pablo291
Re: KamilkaPriv 794-365-192

pablo291

    Świeżak

  • user
  • 8 postów
  • Dołączył: 26-12-2013
  • Płeć:Facet

Byłem u Panny dzisiaj.

 

Kontakt przez SMS i telefon bezproblemowy.

Przy wejściu kuso ubrana, zaoferowała napój do picia. Wygadana, bardzo szybko swoim sposobem bycia skraca dystans. Można czuć się z nią bardzo swobodnie. Podany wiek w anonsie się zgadza, ładna twarz i świetna szczupła sylwetka.

Całe mieszkanie schludne i czyste.

 

Akcja: długi i głeboki oral, podczas seksu od tyłu przyjemnie pojękiwała. Podatna na sugestie i prośby klientów: Prosiłem o długiego loda i takowego otrzymałem.

Nie zauważyłem żeby Panna podczas akcji spoglądała na zegarek.

 

Ogółem bardzo udana wizyta, punktacja:

 

lokum: 8/10 (ponoć wścibscy sąsiędzi, więc wchodzi się do parterowego mieszkania przez dzwi "balkonowe") 

twarz: 8/10 (ładna, aczkolwiek na ulicy bym się nie obejrzał)

ciało: 8/10 (lubię małe cycki, tutaj rozmiar A)

fbg: 10/10 (długo, mokro i głeboko)

seks: 8/10 (subiektywna ocena, wizyta nastawiona na fbg)

atmosfera: 10/10 jak z kumpelą

 

Polecam



#11
karolek666
Re: KamilkaPriv 794-365-192

karolek666

    Praktykant

  • +users
  • 25 postów
  • Dołączył: 07-09-2015
  • Płeć:Facet

Ogloszenia zniknely.Laska chyba wyemigrowala z piotrkowa.



#12
ChceMiSie75
Re: KamilkaPriv 794-365-192

ChceMiSie75

    Świeżak

  • user
  • 4 postów
  • Dołączył: 08-09-2017
  • Płeć:Facet

Ogloszenia zniknely.Laska chyba wyemigrowala z piotrkowa.

Jest w Zielonej Górze https://www.roksa.pl...se/pokaz/453916

Mam nadzieje że nie na stałe. Czekam z utęsknieniem aż wróci do Łodzi albo chociaż do PIotrkowa:)



#13
Tester88
Re: KamilkaPriv 794-365-192

Tester88

    Praktykant

  • +users
  • 14 postów
  • Dołączył: 16-12-2013
  • Płeć:Facet

Witam,

 

Dzisiaj postanowiłem spotkać się z Kamilą , korzystając z okazji, że przebywa w ZG.  Ustawka była na kilka smsów, zadzwoniłem nikt nie odbierał po 10 min dostałem od niej wiadomość, że za półgodziny będzie gotowa dla mnie. Zrobiło mi się miło bo potraktowała mnie jak by szykowała się tylko dla mnie. Ustawka bez problemowa chociaż przed blokiem trzeba jeszcze poczekać z 10 minut, aż koleżanka upewni sie czy sąsiedzi nie obserwują ( takie stare mohery, co cały dzień z różańcem wpatrują sie w okno i inwigilują każdego, kto wejdzie do bloku:) :)  ) ocena 8/10

 

Po wejściu potraktowała mnie jak dobrego kumpla. Swoim zachowaniem (straszny gaduła) od razu przełamała barierę nowo poznanej osoby. Zaproponowała coś do picia , zaproponowała prysznic.  Bardzo mi się spodobało to, że Kamilka nie rozebrała sie odrazu do naga i nie rozłożyła nóg z tekstem rób co  chcesz i spadaj. Położyła sie w ubraniu mogłem Ją sam rozebrać, co mnie strasznie podnieciło:). Pierw zrobiłem jej minetkę po czym powiedziała, że francuza zrobi mi za drugim podejściem ponieważ chce żebym dłużej wytrzymał i sie nim delektował

francuza wzieła mi po same jajka :). Pierwszy raz  usiadła na mnie (ma fajne piersi takie malutkie ale fajnie sie je dotyka (jakby były dopasowane do mojej dłoni). Potem 10 minut rozmowy o Naszych Niemieckich sąsiadach

ponieważ też często tam wyjezdzam. Rozmowa kleiła sie doskonale. Potem na kanapie robiła 

mi francje po same jajka nie trwało to za długo bo bardziej lubie seks od francuza. Pierw akcja własciwa na kanapie potem przenisła sie do sypialni. Laska nie dała za wygraną męczyła mnie tak długo, aż sama nie doszła. Potem jak doszła,akcja od tyłu spust krótka rozmowa. Zapaliliśmy po fajce potem płatność 200zł buziak i dowidzenia.

 

Ocena francuza 9\10

Ocena seksu 50/10 - brak skali :)

atmosfera 10/10 

 

Podsumowując:  Z koleżanką spędziłem 1 godzine i 40 minut płacąc tylko za godzinę. Laska uparła się, że musi ze mną dojść :),a ja nie potrafiłem jej odmówić taka dobra dusza ze mnie :). przy czym podniosła moje męskie EGO bo powiedziała, że dawno już nie była z kimś takim w łóżku jak ja :).  Wyszedłem z uśmiechem na twarzy :)

 

Proszę Cię Kamilko nie wyjzdzaj już do De taki skarb Narodowy musi pozostać tylko dla Polaków. :)


Użytkownik Tester88 edytował ten post 02 grudzień 2017 - 00:28


#14
loft17b
Re: KamilkaPriv 794-365-192

loft17b

    Świeżak

  • +users
  • 10 postów
  • Dołączył: 27-10-2017
  • Płeć:Facet
Ogłoszenia pojawiły się w Piotrkowie. Czy ktoś może mi powiedzieć do kiedy ta gwiazda jest w łódzkim??. Próbowałem dziś zasięgnąć informacji u źródła niestety nie udało się przez gąszcz wielbicieli jak mniemam ..

#15
gghhgg
Re: KamilkaPriv 794-365-192

gghhgg

    Praktykant

  • +users
  • 24 postów
  • Dołączył: 13-02-2017
  • Płeć:Facet
http://www.roksa.pl/...se/pokaz/467927

#16
Poecilotheria
Re: KamilkaPriv 794-365-192

Poecilotheria

    Świeżak

  • user
  • 2 postów
  • Dołączył: 12-01-2018
  • Płeć:Facet

Witam,

 

Było to moje pierwsze spotkanie z dziewczyną z ogłoszenia, więc zanim się zdecydowałem uważnie śledziłem różne tematy na temat różnych dziewczyn, żeby się nie naciąć. Biorąc pod uwagę zdjęcia Kamili i opinie poprzedników padło właśnie na nią.

Gdyby nie fakt, że dziewczyna robi wszystko, żeby wyszło się od niej odprężonym i zadowolonym, to nie zawracałbym sobie głowy pisaniem recenzji, ale zwyczajnie zasłużyła na to, żeby napisać coś miłego na jej temat, a jest co pisać...

 

Zaczynając od kontaktu, to rzeczywiście do Kamili jest się ciężko dodzwonić, ale mówi się że cierpliwość popłaca i w tym przypadku było nie inaczej.

Godzinne opóźnienie, więc znudzony czekaniem poszedłem coś zjeść, ale jak tylko była wolna od razu napisała SMS'a przepraszając za stracony czas i że teraz już czeka tylko na mnie (w gratisie też zdjęcie na zachętę). 

Po ponownym dotarciu na miejsce od razu podany kod i numer mieszkania. 

Na wejściu do mieszkania od razu widać, że to dziewczyna ze zdjęć, bardzo przejęta tym, że kazała na siebie długo czekać, ale z tyłu głowy od początku miałem świadomość, że w pewnym sensie dobrze to o niej świadczy, więc nie byłem na nią zły, a nawet zadowolony że udało się do spotkania doprowadzić. 

Po przeprosinach za stracony czas oferuje coś do picia i wskazuje gdzie jest łazienka. Po powrocie Kamila już czeka w łóżku, chwila rozmowy i pyta co chcę robić, sam nie byłem pewien czego chcę, więc powiedziałem, że chcę żeby było spontanicznie jak z koleżanką. 

Zaczęło się od namiętnych pocałunków i pieszczot, po paru minutach zaproponowałem 6/9, bo zawsze miałem ochotę tego spróbować i było niesamowicie. Kamila bardzo się wczuwa - jakby wpadała w trans, widać że bardzo lubi to co robi. Po tym jak skończyłem, usłyszałem od niej, że wylizałem ją jak zawodowiec, mała rzecz a cieszy.  :)

Później przeszło do klasyka, tak samo jak wcześniej - Bardzo zaangażowana, dużo się rusza i pojękuje. Nie jestem w stanie przyczepić się do niczego, nawet gdybym chciał. Kamila pozwalała na wszystko, palcówka, pocałunki, trzymanie za włosy i gardło, ogólnie wszystko o co ją poprosisz. Ze względu na sąsiadów trzeba być jednak trochę ciszej, nie umiem sobie wyobrazić co by się działo gdyby Kamila nie musiała się przejmować tym czy słychać coś za ścianą, bo i tak miała problem z kontrolowaniem siebie.  :)

 

Podsumowując całe spotkanie:

 

Kamila jest bardzo zaangażowana we wszystko co robi, podatna na prośby, pozwala na wiele i widać że czerpie z tego przyjemność, wprowadza bardzo luźną atmosferę (skoro udało jej się sprawić, żebym ja się czuł przy niej swobodnie podczas pierwszego takiego spotkania, to chyba na każdym wywrze co najmniej równie dobre wrażenie), do tego nie pogania, poświęci wystarczająco dużo czasu, żebyś opuścił jej lokum zadowolony. Byłem u niej prawię dwie godziny, więc śmiało mogę powiedzieć, że za wcześniej stracony czas odwdzięczyła się z nawiązką. Ogólnie zwyczajna dziewczyna, jeżeli będziesz na dla niej uprzejmy to odwdzięczy się tym samym. :)


Użytkownik Poecilotheria edytował ten post 12 styczeń 2018 - 23:03


#17
dairo
Re: KamilkaPriv 794-365-192

dairo

    Świeżak

  • user
  • 2 postów
  • Dołączył: 19-08-2016
  • Płeć:Facet
Ustawka na telefon panna nie odbiera ale po czasie pisze sms ze jest wolna wiec umawiamy godzine podaje adres fabryczna w zg. Po zgadaniu i przyjechaniu na miejsce i czekaniu ponad godzine nie odbiera telefonu i sie nie odzywa . Znow wystawka , nie polecam o ile komus zalezy na swoim czasie.

Ustawka 0/10
Sex 0/10

Na pewno nie wroce szkoda czasu

#18
Klos96
Re: KamilkaPriv 794-365-192

Klos96

    Świeżak

  • user
  • 2 postów
  • Dołączył: 29-01-2018
  • Płeć:Facet

Witam , a wiec zaczynajac od początku. Z panna spotkalem sie jakis czas temu zachecony zdjeciami i dobrymi opiniami umowilem sie z nia a teraz ocenki .

Ustawka 6/10 tu najslabiej poniewaz z powodu duzego zainteresowania laska ma malo czasu ale kazde male spóźnienie wynagradza w późniejszym etapie spotkania. Ogolnie gdy nie moze odebrac daje znac sms o której mi pasuje.

Lokal 9/10 bardzo przytulnie , nowe mieszkanie , diva otwiera bramke na taras z powodu sasiadow ale da sie zrozumiec.

Akcja 10/10 panna pyta co bym chcial zaczyna od orala ciagnie dobrych pare minut po czym wskakuje i jedzie z tematem.przerobione pare pozycji. Na poczatku warto dac znac o ilosci spustow gdyż podchodzi wtedy bardziej indywidualnie do sytuacji wolniej lub szybciej zalezy jak kto wyrabia. -sex, oral 10/10

Panna 9/10 szczupla bardzo podniecajaca , w moim guscie na dodatek czarnulka dalbym pare kg mniej niz w ogloszeniu cyc nie za duzy ale takie lubie miesci sie w rece.

Atmosfera 10/10! Tutaj kamilka wymiata traktuje klienta jak przyjaciela proponowanie czegos do picia,zaplacilem za godzinke siedzialem ponad półtorej. Nie patrzy na zegarek , z uwagi na kulture zaplacilem na poczatku lecz panna nie nalegala aby od razu. Wszystko w idealnym klimacie. Zrobi wszystko aby szwagier doszedl i wyszedl zadowolony

Podsumowując szczerze polecam dive jest warta swojej ceny , obsluga na najwyzszym poziomie ,wyrozumialosc oraz pelna otwartosc . Na pewno jeszcze wroce na dluzszy numerek i zlozyc nowe wyrko hehe. Pozdrawia bliski sasiad


Użytkownik kiero0 edytował ten post 30 styczeń 2018 - 13:23


#19
karolek666
Re: KamilkaPriv 794-365-192

karolek666

    Praktykant

  • +users
  • 25 postów
  • Dołączył: 07-09-2015
  • Płeć:Facet

Wiem ze nie opisuje sie spotkan ktore nie doszly do skutku ale to trzeba.

Diva na dzien dzisiejszy jest w piotrkowie chociaz ogloszenia wylaczone.. 

 

Uwaga dzwonie sie ustawic powiedzmy 16.00.diva potwierdza ok ok.

Za 3 min dzwonie umowic sie ale z innego numeru.Laska proponuje 16.15.Zgadzam sie.

Po kolejnych paru minutach dzwonie z trzeciego numeru i slysze w sluchawce 16.20.

(brak bylo mozliwosci aby poznala mnie po glosie)Obiekt gdzie przyjmuje wiem gdzie jest jade stoje czekam..

Odpowiedznio przed kazda  umowiona godzina pisze sms albowiem abym nie byl juz zdekonspirowany umowilem sie z nia na kontakt sms.Po krotce,spotkanie nie odbylo sie.Malo tego na kazdy numer inna bajka przyszla czyt.sciema za akurat nie moze.Postalem bo akurat kumpla spotkalem popalilismy bajerka ok 2h.obserwujac klatke.Same zule i babki wchodzily lub wychodzily z klatki.Zadnego potencjalnego szwagra.Ja nie wiem co tam sie dzieje.

 

Nie polecam z powodu takich akcji



[Dodano: 09 marzec 2018 - 15:14]

Zapomnialem dodac.Nigdy tak nie postepuje a chcialem skorzystac z powodu tych pozytywnych opini a zostalem

 przez nia wystawiony z 5 razy.



#20
darojga
Re: KamilkaPriv 794-365-192

darojga

    Świeżak

  • user
  • 5 postów
  • Dołączył: 24-10-2017
  • Płeć:Facet

Witam szwagrów, z racji tego, że miałem przyjemność spotkać się z Kamilką z ogłoszenia 

 

https://www.roksa.pl/pl/anonse/pokaz/526920

 

Chciałbym podzielić się z Wami szczegółami spotkania. 

 

Aktualnie przyjmuje w Jeleniej Górze i szczęśliwie udało mi się być jej pierwszym klientem  :dirol: zdjęcia w 100% autentyczne! Wszystko zgodnie z opisem, ustawka na dwa telefony, adresik i jedziemy  :zeby:

 

Mieszkanie bardzo ładne, czysto i nowocześnie. Pierwsze wrażenie po otwarciu drzwi super! Wiek zgodny z podanym, zgrabne ciało i seksowne ubranko oraz piękna uśmiechnięta twarz autorki ogłoszenia od początku tworzą niesamowity klimat  :onadance:  miła rozmowa na poziomie, pod prysznicem żel i ręcznik. Zażyczyłem sobie spotkanie w klimacie GFE i polecam spróbować, nie pożałujecie!  :oczko: gra wstępna bez zabezpieczenia, pocałunki, luźna atmosfera oraz duże zaangażowanie z jej strony pozwala na całkowity relaks. Przechodząc do sedna sex  :sex: marzenie, ciasno, wilgotno i bez pośpiechu w dowolnych pozycjach. Finał do uzgodnienia ale jest otwarta na różne propozycje  :opsa:

 

Podsumowując:

 

Lokal 10/10

Ciało 10/10

Twarz 10/10

Oral 15/10 - ja odleciałem  :szczesliwy:

Sex 10/10 

Atmosfera 10/10 nawet lepiej jak ze swoją dziewczyną  :wink3:

 

Ja wrócę jeszcze na pewno i zdecydowanie polecam! 






Krawcowa XXL Lublin - Ubrania dla puszystych