Skocz do zawartości

Close Open
Close Open
Zdjęcie

Dyplomowana Masażystka 577-848-976Ostrzeżenie -- Fake pictures, awful blowjob + terrible massage

- - - - -

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1
WilliamHenry

WilliamHenry

    Świeżak

  • user
  • 8 postów
  • Dołączył: 01-09-2016
  • Płeć:Facet
Numer telefonu: 577-848-976

https://www.odloty.p...stka/99078.html

 

What a terrible decision on my part. There is no way the reviews on Odloty belong to the girl who showed up at my hotel.

 

Setting up the outcall was easy. She was here in a half hour. 

 

That was the end of any good feelings. On the phone, we had explicitly agreed that I wanted a long massage, blowjob, and rimming to me. 

 

I should have known there was trouble when the massage began and she had to squeeze the massage oil bottle to get anything to come out. In other words, she came to an appointment where she knew there would be a long massage with almost NO MASSAGE OIL.  Strike one.

 

Strike two -- after about five, maybe ten, minutes of a mediocre massage, she asks me to roll over. She then proceeds to give the laziest blowjob I've ever had. She'd suck for maybe 25 seconds before she'd return to an awful "grab the dick and tug it" handjob.  

 

At this point, I pretty much resigned myself that my money was wasted. I put on porn and jacked off on her tits.

 

I had her resume the massage at this point. After 10 minutes, she started only using one hand. So lazy. And again, because she only had a little massage oil, the massage got dry and uncomfortable very quickly. Strike three.

 

After 40 minutes I told her to just leave. What a ripoff. 

 

Setting up meeting -- Very quick to get to hotel, but everything else was terrible, so I'm not even going to give a rating. 

Appearance -- An overweight woman who must be 40+ years old. Big saggy boobs. Photos are very, very fake. 3/10

Oral -- Terrible. 2/10

Sex -- None

Rimming -- Refused even though we discussed on the phone.

 

 



R E K L A M A

#2
Badpenny
Re: Dyplomowana Masażystka 577-848-976

Badpenny

    Świeżak

  • user
  • 3 postów
  • Dołączył: 31-01-2018
  • Płeć:Facet

Nie polecam - ogloszenie sciema

https://www.odloty.p...stka/99078.html

 

Lokal znajduje sie przy Towarowej 35 - wyglada na wieksza agencje, bo w kuchni bylo widac jeszcze z dwie dziewczyny

 

Panna 6/10

Na pewno nie ta ze zdjecia, ale wygladala ok. Na tyle, ze nie zrezygnowalem :)

 

Akcja 1/10

Na odlotach jest praktycznie pelny zakres uslug - Panna poinformowala, ze jednak tylko masaz i lodzik. Czasu juz nie mam to ok - niech bedzie. Okazalo sie ze zabraklo oliwki, wiec masaz "na sucho". Po moze 5 minutach Panna pyta sie czy moze juz lodzik, bo ona uwielbia robic loda i nie moze sie doczekac. Masaz byl sredni, wiec ok - niech dziala. To co nastapilo to trudno nazwac "lodem" - do ust wziela moze na pierwsza minute, potem znecala sie "recznie" .... i slowo znecala specjalnie bez cudzyslowia - zupelnie bez polotu i zero przyjemnosci. Generalnie odczuwalem najwieksza przyjemnosc z tego, iz juz sie skonczylo.

I jeszcze jedno - Panna caly czas ubrana szczelnie w bielizne - prosze by sie rozebrala to slysze - "no co ty ..... moge ci co najwyzej cycka pokazac .... i rzeczywiscie tylko pokazala na 3 sekundy i nawet nie mozna bylo jej dotknac

 

Cena - 150

 

Generalnie zmarnowane pieniadze



#3
Robercio
Re: Dyplomowana Masażystka 577-848-976

Robercio

    Praktykant

  • +users
  • 13 postów
  • Dołączył: 12-10-2017
  • Płeć:Facet

Witam numer telefonu 791-464-798

 

Z umówieniem nie było problemu, rozpoczęły się po przekroczeniu progu.

Dyplom nie wiem gdzie nabyła ale umiejętności zerowe, bądź zwyczajnie się jej nie chce.

Zdjęcia nie prawdziwe otworzyła mi Pani przed 40, stwierdziłem po wieku ,że masaż może wykonywać całkiem nieźle i tu zonk. 

Masowanie od niechcenia, bez całowania, dotykania patrząc na szczegóły anonsu i opis spodziewałem się rozszalałej małolatki...

Jestem mocno zawiedziony, wyszedłem po 30 min, jeden spust i to niemalże do ręki, nie polecam. Słychać jakieś głosy za drzwiami co nie nastraja dodatkowo.

 
Ustawka -9/10
Panna -6/10 
Lodzik - 4/10
Sex - 0/10 jest w ofercie!! brak oferty na miejscu
Atmosfera 3/10

 

Na pewno nie wracam, strata pieniędzy.

Wspomniane oferty

Dyplomowana MasaĹźystka - 791464798

Dyplomowana MasaĹźystka - 791464798
Miasto:
Warszawa - Centrum

Wiek:
32

Włosy:
brązowe

Oczy:
zielone

Wzrost:
163 cm

Biust:
3

W lokalu:
Tak

wyjazdy:
Tak

Za 1godz:
150 zł

Dyplomowana MasaĹźystka - 791464798

Sexy Pati - 791464798

Sexy Pati - 791464798
Miasto:
Warszawa - Centrum

Wiek:
26

Włosy:
czarne

Oczy:
szare

Wzrost:
167 cm

Biust:
4

W lokalu:
Tak

wyjazdy:
Tak

Za 1godz:
150 zł

Sexy Pati - 791464798


#4
frick83
Re: Dyplomowana Masażystka 577-848-976

frick83

    Świeżak

  • user
  • 5 postów
  • Dołączył: 23-04-2018
  • Płeć:Facet

Nie polecam: ściema

Wszystko miałem obgadane przez tel (zakres usług itp)

Wbijam:

1. - Inna panna 1/10

2. - Laska na kacu (śmierdzi alko)

3. - Zero z umówionych akcji (anal brak) 1/10

 

Żałuję że nie wyszedłem jak tylko wszedłem.



#5
Rt1500
Re: Dyplomowana Masażystka 577-848-976

Rt1500

    Świeżak

  • user
  • 3 postów
  • Dołączył: 28-12-2016
  • Płeć:Facet

Również dodam że to ściema. Towarowa 35, 2 piętro, lokalu nie pamiętam.

 

Samo wejście do budynku jest problematyczne bo przechodzimy tuż obok dyżurki.

 

Telefonistka jest polką i udaje że to ona bezpośredio zajmie się klientem.

W środku czeka na nas kilka dziewczyn zza wschodniego bloku.

Dziewczyny nie mają pojęcia o masażu (mimo że telefonistka ściemia z wersją 'profesjonalną').

 

Żenada, omijać z daleka.

 



#6
delikutas
Re: Dyplomowana Masażystka 577-848-976

delikutas

    Praktykant

  • +users
  • 44 postów
  • Dołączył: 15-04-2013
  • Płeć:Facet
  • Skąd:warszawa

https://www.odloty.p...album_id=494053

 
 
Niestety, wdepnąłem i ja. 
 
A było tak, wybrałem 4 panny do strzału w niedzielę i peszek żadna nie odbierała telefonu.
 
Zacząłem wiec dzwonić na sapera, i coś mnie podkusiło aby sprawdzić jeszcze raz towarową 35, a może się zmieniło?
 
Rozmowa przez telefon sympatyczna, wszystko co w ofercie, ilość zbliżeń nieograniczona.
 
Na miejscu pada pytanie; czy pan zostaje? po czym - pieniądze na stół. po zaliczeniu kasy panienka przypomina sobie że musi się wykąpać.
 
po 10 minutach wraca, zrzuca ręcznik i pogania, i tak już pogania do samego końca.
 
Francus w jej wykonaniu masakra, na każdą propozycję mówi nie i robi co jej się podoba. sex owszem był, ale przypominało to bieg na 50 metrów, aby szybciej. I jeszcze mówi że jeżeli pierwszy raz jest długi to nie ma drugiego razu. masakra.
 
Mam ochotę tej kurwie, burdel mamie z Towarowej powiedzieć - pierdol się, bo twoje panienki długo kasy nie będą przynosić.
 
dziewczę ukraińskie i mimo młodego wieku traktuje facetów jak otwarte portfele.
 
 
Towarową 35 omijać szerokim łukiem !!!!
 
Następnym razem jak przyjdzie mi ochota i przez przypadek trafię na Towarową, przyrzekam że sobie utnę fiuta.
 
 
Cyferki:
 
podejście do klienta - masakra (-10)
francuz (-5)
sex był (0)
oszukańcza atmosfera (-100)
 
panienki z Towarowej 35 to najgorszy syf z jakim się spotkałem w tej branży, nawet dziwki z Nowogrodzkiej mają w sobie coś w porównaniu z tymi szmatami.


#7
delikutas
Re: Dyplomowana Masażystka 577-848-976

delikutas

    Praktykant

  • +users
  • 44 postów
  • Dołączył: 15-04-2013
  • Płeć:Facet
  • Skąd:warszawa

https://www.odloty.p...aja/205918.html

 

jeszcze jedno wcielenie tej szmaty. żadna jaktorowska tylko Towarowa.

 

Z ofert 3/4 to ściema, wszytko na zasadzie płać, szybko i wypadaj.

 

strata czasu i pieniędzy. dziewczyna z twarzy poniżej przeciętnej. na pewno powyżej 25 lat z dużym doświadczeniem w robieniu w huja.



#8
delikutas
Re: Dyplomowana Masażystka 577-848-976

delikutas

    Praktykant

  • +users
  • 44 postów
  • Dołączył: 15-04-2013
  • Płeć:Facet
  • Skąd:warszawa

https://www.odloty.p...aja/208094.html

 

następne zdjęcia tej beznadziei. zero biustu, dwa duże piegi, mała dupa i mniemanie o sobie, że jest jakąś wielką gwiazdą.

 

lepiej już pieniądze oddać bezdomnym, niż tej ukraińskiej oszustce.






Krawcowa XXL Lublin - Ubrania dla puszystych