REGULAMIN FORUM

§ 1. Zasady ogólne.

  1. Forum Garsoniera jest miejscem służącym wymianie opinii i doświadczeń dotyczących życia erotycznego.
  2. Korzystanie z Forum jest bezpłatne.
  3. Forum nie jest w żaden sposób związane lub zależne od innych portali o podobnej tematyce.
  4. Forum przeznaczone jest wyłącznie dla osób dorosłych w rozumieniu prawa.
  5. Administracja nie odpowiada za treść wypowiedzi publikowanych na Forum przez użytkowników,czyli każdy z Użytkowników ponosi wyłączną odpowiedzialność za wypowiedzi zamieszczane na Forum Garsoniera.
  6. Forum jest stroną prywatną. Albo akceptujesz obowiązujące tu zasady albo... żegnamy.
  7. Forum Erotyczne Garsoniera zastrzega sobie prawo do wyłączenia serwisu garsoniera.com.pl bez podania przyczyn tego działania.

§ 2. Zasady rejestracji Użytkowników.

  1. Użytkownicy uzyskują możliwość korzystania z Forum po rejestracji.
  2. Rejestracja wymaga podania prawidłowego adresu e-mail na który zostanie wysłany link aktywujący konto.
  3. Informacje podane podczas rejestracji (tzw. nick, login, adres email) nie są udostępniane podmiotom trzecim.
  4. Zabronione jest rejestrowanie więcej niż jednego konta Użytkownika przez tą samą osobę w jakimkolwiek celu. W przypadku wykrycia takiej sytuacji zastrzegamy sobie prawo do usunięcia kont i zablokowania możliwości ponownej rejestracji.
  5. Użytkownik może odzyskać zapomniane hasło do swojego konta przez użycie opcji [przypomnij hasło].
  6. Ponieważ hasła użytkowników są zaszyfrowane jednostronnym algorytmem, co oznacza, że są niemożliwe do odczytania, a więc utrata dostępu do podanego maila uniemożliwia odzyskanie hasła.
  7. Użytkownik może używać tzw. Avatarów (grafiki umieszczonej pod nickem Użytkownika).
  8. Avatar może pochodzić z zasobów galerii Avatarów Forum, można również wgrać obrazek z własnego komputera, jeśli jest zbyt duży system zmniejszy go automatycznie. Wielkość avatara nie może przekraczać rozmiaru 110x110 px.
  9. Użytkownik może również używać podpisu (sygnatury) pojawiającej się pod każdym jego postem w postaci tekstu lub/i grafiki. Całkowita wysokość sygnatury nie może przekraczać 110px wysokości i 660px szerokości lub 3 linijki tekstu o standardowym rozmiarze( nie większej niż 12px)
  10. Zarówno w nazwach Użytkownika (nickach), avatarach i sygnaturach nie może występować treść godząca w prawo, innych Użytkowników i sprzeczne z zasadami obowiązującymi na Forum.
  11. Zarejestrowanie się Użytkownika na Forum jest jednoznaczne z akceptacją zasad niniejszego Regulaminu.

§ 3. Prawa i obowiązki Użytkowników.

  1. Na Forum obowiązuje wolność, równość i braterstwo - z zastrzeżeniem postanowień niniejszego Regulaminu.
  2. Każdy uczestnik Forum ma takie same, równe prawa do swobodnego wypowiadania się w dowolnych, dostępnych, wybranych przez siebie działach i tematach z zastrzeżeniem postanowień niniejszego regulaminu.
  3. Forum nasze zakłada aktywność. Oznacza to, ze "zaprosiliśmy" Cię do współpracy z nami, ale oczekujemy, ze oprócz korzystania z masy informacji - będziesz sam owe informacje tworzył. Jest to jedna z najważniejszych zasad na naszym Forum.
  4. Forum organizacyjnie podzielone jest na dwie części - "górną" (zwaną również "nad kreską"), obejmującą działy [ogłoszenia], [Opinie] w tym [Samopomoc] i [uwaga - ściema] i część "dolną" obejmującą pozostałe działy.
  5. W części górnej "górnej" należy wypowiadać się zwięźle, konkretnie i na temat.
  6. Uprasza się również Użytkowników o zachowanie koltury wypowiedzi na całym Forum, a szczególnie w działach nadkreskowych. Nie jesteśmy na targu niewolników!
  7. Wypowiedzi niespełniające powyższych kryteriów będą przenoszone do Działów [Zboczeńcy] [Utylizator] lub będą kasowane.
  8. Część "dolna" dyskusyjno - edukacyjno - poznawczo - rozrywkowa jest swoistym Hyde Parkiem, cokolwiek miałoby to znaczyć. Tu dopuszczalny jest "free style", acz w przyjętych na Forum normach.
  9. Użytkownicy mogą oprócz standardowych wiadomości wysyłanych na Forum, wysyłać także prywatne wiadomości, które będą widoczne tylko dla osób, do których zostały wysłane. Prawo do korzystania z Komunikatora nabywa się po "nabiciu" dziesięciu merytorycznych postów.
  10. Absolutnie niedopuszczalne na Forum są:
a. Teksty i propagowanie zachowań niezgodnych z prawem,
b. Zachowania chamskie, wolgarne, obraźliwe, prześmiewcze i jawnie agresywne w stosunku do recenzowanych dziewczyn, a także innych Użytkowników,
c. Publikowanie bez zgody nadawcy otrzymywanych wiadomości prywatnych,
d. Nieuczciwe zwalczanie konkurencji,
e. Opisywanie jakichkolwiek sytuacji seksualnych z udziałem osób poniżej 18-go roku życia,
f. Publikacja opisu/ów, w sposób, który w realnym świecie pozwoliłby na zidentyfikowanie na olicy np. Marianny Kowalskiej z Ciechocinka.

§ 4. Informacje

  1. Nie popieramy nieuczciwej konkurencji, uważamy, że nie fair jest wypisywanie o kimś nieprawdziwych informacji, nie jesteśmy ślepi, i znamy polskie realia, lecz nie zamierzamy wchodzić pomiędzy walczące ze sobą strony.
  2. Nie mamy zamiaru zbawiać Świata i na siłę Was nawracać, - nie mamy na to ani sił, ani środków, potępiamy techniki mające na celu "psucie interesów" konkurencji..
  3. Nie będziemy tolerować rozsyłania materiałów typowo reklamowych do innych Forumowiczów wykorzystując funkcję Prywatnych Wiadomości. Grozi za to jedyna słuszna kara - BAN - czyli usunięcie z listy Forumowiczów.
  4. Umieszczanie linków do stron z farmaceutykami(viagra itp)/Warez/Mp3 surowo wzbronione!
  5. Naruszanie powyższych zasad może skutkować przeniesieniem postu do [śmietnika], jego edycją, bądź w skrajnych przypadkach usunięciem.
  6. To forum erotyczne, jesteś dorosły, zachowaj się więc jak dorosły i nie nadawaj sobie nicka z Allegro, Poczty, ze swojego olubionego forum o rybkach akwariowych czy z Naszej Klasy/Facebooka. Masz świadomość na jakim forum się rejestrujesz, więc albo myśl, albo nie zakładaj konta! Jeśli jednak posadziłeś mukę to zajrzyj do tematu o zmianie nicka. TU => http://www.garsonier...rum-informacje/
  7. Uczestnik Forum naruszający zasady Forum otrzymuje stosowne ostrzeżenia. Skrajnym przypadkiem dyscyplinowania Uczestnika jest zbanowanie (zakaz wstępu na Forum) na czas określony lub, w szczególnych przypadkach na czas nieokreślony.

§ 5. Zasady postowania.

I. Zasady ogólne

  1. Zakładając nowy temat (wątek) SPRAWDŹ czy nie został on już wcześniej założony przez kogoś innego, np. przez użycie opcji [szukaj]
  2. Jeśli pojawią Ci się NIEJASNE informacje oznacza to, że danej osoby na Forum NIE OPISUJEMY, PONIEWAŻ MOŻE SOBIE TEGO NIE ŻYCZYĆ Z RÓŻNYCH POWODÓW.
  3. Staraj się dokładnie opisać w tytole tematu czego będzie on dotyczył.
  4. Należy szczególnie unikać tematów typu: "POMOCY !!! proszę o POMOC !!!", "Napiszcie jeśli coś wiecie!!", itp...
  5. Forum służy do m.in. wzajemnej pomocy, więc jak ktoś będzie mógł Tobie pomóc to pomoże.
  6. Nie zakładaj kilku tematów w różnych działach - zdecydowanie wystarczy jeden.
  7. NIE PISZ WIELKIMI LITERAMI, ani nie używaj bez potrzeby znaków typu: @, #, $, &, czy !!!!! - szczególnie w tytole zakładanego tematu (wątku).
  8. Każdy post przed wysłaniem należy przeczytać ponownie i sprawdzić (opcja "Podgląd wiadomości"). Należy przykładać dużą wagę do poprawności gramatycznej i ortograficznej postu. W przypadku napisania niepoprawnej wiadomości, można ją w ciągu 10 minut edytować i zmienić jej treść (edytować można tylko swoje wiadomości) - ta opcja zależy od grupy użytkownika.
  9. Naganne jest cytowanie całego tekstu innego Użytkownika bądź jego długich fragmentów aby dopisać swoją treść. Aby skrócić treść cytatu używaj [...]. Niedopuszczalne jest cytowanie całego wcześniejszego postu aby dopisać jedynie "zgadzam się", "ok" itp.
  10. W przypadku zaśmiecania forum przez użytkownika dużą ilością postów (krótkich bez głębszej treści) posty te będą usuwane, a w przypadku powtarzalności, konta użytkowników będą zerowane, blokowane, banowane.
  11. Jeśli nie masz nic do powiedzenia, nie wypowiadaj się.

II. Regulamin działów opinii - tzw. "nadkreskowych" - link

§ 6. Władze Forum.

  1. Władzę na Forum stanowi Wielka Inkwizycja składająca się z administratorów, supermoderatorów i moderatorów.
  2. Moderatorzy działów wybierani są spośród Użytkowników przez Wielką Inkwizycję i przez nią też mogą być funkcji pozbawieni.
  3. Wielka Inkwizycja porozumiewa się ze sobą w specjalnym, ukrytym przed Użytkownikami dziale.
  4. Za porządek w poszczególnych Działach odpowiadają moderatorzy.
  5. Wszelkie sugestie, zapytania i uwagi, co do funkcjonowania, moderowania działu należy zgłaszać do moderatora odpowiedzialnego za dział, a w przypadku jego braku do supermoderatora lub administratora(ów).
  6. Strukturą całego Forum zarządzają administratorzy mający również możliwość moderowania każdego z działów.
  7. W ramach moderowania administratorzy, supermoderatorzy i moderatorzy mają prawo, zgodnie z niniejszym regulaminem oraz, w braku odpowiednich zapisów według własnego uznania, do dzielenia wątków i przenoszenia niektórych wypowiedzi Szanownych Użytkowników w miejsca tym wypowiedziom przynależne, oraz ich zamykania i (w przypadkach drastycznego naruszenia regulaminu) usuwania.
  8. Na forum wykorzystywane są pliki "cookies", które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania forum. Informację o nich znajdziesz w naszej Polityce prywatności
  9. Nad poprawnością działania Wielkiej Inkwizycji czuwa Rada Najwyższa.
  10. Decyzje Rady Najwyższej są ostateczne.
  11. Rada Najwyższa nie jest wybierana przez nikogo i przez nikogo nie może być usunięta.

UWAGA!!! Nieznajomość zasad panujących na forum nie jest żadnym wytłumaczeniem w razie ich złamania, każdy może poświęcić 5 minut na ich przeczytanie.

©www.garsoniera.com.pl 2004-2018