Skocz do zawartości

Close Open
Close Open

Regulamin Forum Erotycznego Garsoniera

§ 1. Zasady ogólne.



  • Forum Garsoniera jest ogólnodostępnym miejscem służącym wymianie opinii i doświadczeń dotyczących życia erotycznego.
  • Korzystanie z Forum jest bezpłatne.
  • Forum nie jest w żaden sposób związane lub zależne od innych portali o podobnej tematyce.
  • Forum przeznaczone jest jedynie dla osób dorosłych w rozumieniu prawa.
  • W postaci fizycznej serwer garsoniera.com.pl jest ulokowany poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
  • Administracja nie odpowiada za treść wypowiedzi publikowanych na Forum.
  • Każdy z Użytkowników ponosi wyłączną odpowiedzialność za wypowiedzi zamieszczane na Forum Garsoniera.
  • Forum jest instytucją prywatną. Albo akceptujesz obowiązujące tu zasady albo... żegnamy.
  • Forum Erotyczne Garsoniera zastrzega sobie prawo do wyłączenia serwisu garsoniera.com.pl bez podania przyczyn tego działania.

§ 2. Zasady rejestracji Użytkowników.


  • Użytkownicy uzyskują możliwość pełnego korzystania z Forum po rejestracji.
  • Rejestracja wymaga podania prawidłowego adresu e-mail na który zostanie wysłany link aktywujący konto.
  • Zabronione jest rejestrowanie więcej niż jednego konta Użytkownika przez tą samą osobę
    w jakimkolwiek celu. W przypadku wykrycia takiej sytuacji zastrzegamy sobie prawo do usunięcia kont i zablokowania możliwości ponownej rejestracji.
  • Użytkownik może odzyskać zapomniane hasło do swojego konta przez użycie opcji [przypomnij hasło] lub pisząc na adres admin@garsoniera.com.pl
  • Użytkownik może używać tzw. Avatarów (grafiki umieszczonej pod nickem Użytkownika).
  • Avatar może pochodzić z zasobów galerii Avatarów Forum, można również wgrać obrazek z własnego komputera, jeśli jest zbyt duży system zmniejszy go automatycznie. Wielkość avatara nie może przekraczać rozmiaru 110x110 px.
  • Użytkownik może również używać podpisu (sygnatury) pojawiającej się pod każdym jego postem w postaci tekstu lub/i grafiki. Całkowita wysokość sygnatury nie może przekraczać 110px wysokości i 660px szerokości.
  • Zarówno w nazwach Użytkownika (nickach), avatarach i sygnaturach nie może występować treść godząca w prawo,innych Użytkowników i sprzeczne z zasadami obowiązującymi na Forum.
  • Zarejestrowanie się Użytkownika na Forum jest jednoznaczne z akceptacją zasad niniejszego Regulaminu.

§ 3. Prawa i obowiązki Użytkowników.



  • Na Forum obowiązuje wolność, równość i braterstwo - z zastrzeżeniem postanowień niniejszego Regulaminu.
  • Każdy uczestnik Forum ma takie same, równe prawa do swobodnego wypowiadania się w dowolnych, dostępnych, wybranych przez siebie działach i tematach z zastrzeżeniem postanowień niniejszego regulaminu.
  • Forum nasze zakłada aktywność. Oznacza to, ze "zaprosiliśmy" Cię do współpracy z nami, ale oczekujemy, ze oprócz korzystania z masy informacji - będziesz sam owe informacje tworzył. Jest to jedna z najważniejszych zasad na naszym Forum.
  • Forum organizacyjnie podzielone jest na dwie części - "górną" (zwaną również "nad kreską"), obejmującą działy [ogłoszenia], [Opinie] w tym [Samopomoc] i [uwaga - ściema] i część "dolną" obejmującą pozostałe działy.
  • W części górnej "górnej" należy wypowiadać się zwięźle, konkretnie i na temat. Wypowiedzi niespełniające powyższych kryteriów będą przenoszone do Działów [Zboczeńcy] lub [Utylizator].
  • Część "dolna" dyskusyjno - edukacyjno - poznawczo - rozrywkowa jest swoistym Hyde Parkiem, cokolwiek miałoby to znaczyć. Tu dopuszczalny jest "free style", acz w przyjętych na Forum normach.
  • Użytkownicy mogą oprócz standardowych wiadomości wysyłanych na Forum, wysyłać także prywatne wiadomości, które będą widoczne tylko dla osób, do których zostały wysłane.
  • Absolutnie niedopuszczalne na Forum są:

    a. Teksty i propagowanie zachowań niezgodnych z prawem,
    b. Zachowania chamskie, wulgarne, obraźliwe, prześmiewcze i jawnie agresywne w stosunku do innych Użytkowników,
    c. Publikowanie bez zgody nadawcy otrzymywanych wiadomości prywatnych,
    d. Nieuczciwe zwalczanie konkurencji,
    e. Opisywanie jakichkolwiek sytuacji seksualnych z udziałem osób poniżej 18-go roku życia.

Nie popieramy nieuczciwej konkurencji, uważamy, że nie fair jest wypisywanie o kimś nieprawdziwych informacji, nie jesteśmy ślepi, i znamy polskie realia, lecz nie zamierzamy wchodzić pomiędzy walczące ze sobą strony.

Nie mamy zamiaru zbawiać Świata i na siłę Was nawracać, - nie mamy na to ani sił, ani środków, potępiamy techniki mające na celu "psucie interesów" konkurencji..

Nie będziemy tolerować rozsyłania materiałów typowo reklamowych do innych Forumowiczów wykorzystując funkcję Prywatnych Wiadomości. Grozi za to jedyna słuszna kara - BAN - czyli usunięcie z listy Forumowiczów.

Umieszczanie linków do stron z farmaceutykami(viagra itp)/Warez/Mp3 surowo wzbronione!
Naruszanie powyższych zasad może skutkować przeniesieniem postu do [śmietnika], jego edycją, bądź w skrajnych przypadkach usunięciem.

Na Forum nie ma możliwości destrukcyjnego usuwania jakichkolwiek wypowiedzi Uczestników. Wypowiedzi uznane za skasowane są automatycznie umieszczane w osobnym Dziale, do którego zawsze mają dostęp Administratorzy. Wypowiedzi te w każdej chwili można odzyskać i ponownie przywrócić na Forum.

Na Forum nie ma również możliwości usuwania kont! Jesteś dorosły, masz świadomość na jakim forum się rejestrujesz, więc albo myśl, albo nie zakładaj konta!

Uczestnik Forum naruszający zasady Forum otrzymuje stosowne ostrzeżenia. Skrajnym przypadkiem dyscyplinowania Uczestnika jest zbanowanie (zakaz wstępu na Forum) na czas określony (od 24 godzin do 7 dni) oraz na czas nieokreślony.
 

§ 4. Zasady postowania.


I. Zasady ogólne



  • Zakładając nowy temat (wątek) sprawdź czy nie został on już wcześniej założony przez kogoś innego, np. przez użycie opcji [szukaj]
  • Staraj się dokładnie opisać w tytule tematu czego będzie on dotyczył.
  • Należy szczególnie unikać tematów typu: "POMOCY !!! proszę o POMOC !!!", "Napiszcie jeśli coś wiecie!!", itp...
    Forum służy do m.in. wzajemnej pomocy, więc jak ktoś będzie mógł Tobie pomóc to pomoże.
  • Nie zakładaj kilku tematów w różnych działach - zdecydowanie wystarczy jeden.
  • NIE PISZ WIELKIMI LITERAMI, ani nie używaj bez potrzeby znaków typu: @, #, $, &, czy !!!!! - szczególnie w tytule zakładanego tematu (wątku).
  • Każdy post przed wysłaniem należy przeczytać ponownie i sprawdzić (opcja "Podgląd wiadomości"). Należy przykładać dużą wagę do poprawności gramatycznej i ortograficznej postu. W przypadku napisania niepoprawnej wiadomości, można ją w ciągu 10 minut edytować i zmienić jej treść (edytować można tylko swoje wiadomości).
  • Naganne jest cytowanie całego tekstu innego Użytkownika bądź jego długich fragmentów aby dopisać swoją treść. Aby skrócić treść cytatu używaj [...]. Niedopuszczalne jest cytowanie całego wcześniejszego postu aby dopisać jedynie "zgadzam się", "ok" itp.
  • W przypadku zaśmiecania forum przez danego użytkownika dużą ilością postów (krótkich bez głębszej treści) posty te będą usuwane, a w przypadku powtarzalności, konta użytkowników będą zerowane, blokowane, banowane.
  • Jeśli nie masz nic do powiedzenia, nie wypowiadaj się.

 

II. Regulamin działów opinii - tzw. "nadkreskowych" - link



§ 5. Władze Forum.


  • Władzę na Forum stanowi Wielka Inkwizycja składająca się z administratorów, supermoderatorów i moderatorów.
  • Moderatorzy działów wybierani są spośród Użytkowników przez Wielką Inkwizycję i przez nią też mogą być funkcji pozbawieni.
  • Wielka Inkwizycja porozumiewa się ze sobą w specjalnym, ukrytym przed Użytkownikami dziale.
  • Za porządek w poszczególnych Działach odpowiadają moderatorzy.
  • Wszelkie sugestie, zapytania i uwagi, co do funkcjonowania, moderowania działu należy zgłaszać do moderatora odpowiedzialnego za dział, a w przypadku jego braku do supermoderatora lub administratora(ów).
  • Strukturą całego Forum zarządzają administratorzy mający również możliwość moderowania każdego z działów.
  • W ramach moderowania administratorzy, supermoderatorzy i moderatorzy mają prawo, zgodnie z niniejszym regulaminem oraz, w braku odpowiednich zapisów według własnego uznania, do dzielenia wątków i przenoszenia niektórych wypowiedzi Szanownych Użytkowników w miejsca tym wypowiedziom przynależne, oraz ich zamykania i (w przypadkach drastycznego naruszenia regulaminu) usuwania.
  • Nad poprawnością działania Wielkiej Inkwizycji czuwa Rada Najwyższa.
  • Decyzje Rady Najwyższej są ostateczne.
  • Rada Najwyższa ma dostęp do adresów IP logujących się Użytkowników i korzysta z tej wiedzy jedynie w celu eliminowania nieuczciwych zachowań na Forum.
  • Rada Najwyższa nie jest wybierana przez nikogo i przez nikogo nie może być usunięta.

UWAGA!!! Nieznajomość zasad panujących na forum nie jest żadnym wytłumaczeniem w razie ich złamania, każdy może poświęcić 5 minut na ich przeczytanie.

Jeśli ten regulamin jest dla Ciebie niezrozumiały (tak, tak zdarza się to) To proponuję przeczytać specjalnie skrócony, maksymalnie uproszczony regulamin, który opracował najlepszy w tym kraju wdrożeniowiec, Amarek.
Znajdziesz go tu [klik]

Powered By FAQ (Regulaminy, instrukcje) 2.0.3 © IPSlink.pl


Krawcowa XXL Lublin - Ubrania dla puszystych