Skocz do zawartości

Close Open
Close Open

slodkakarolinaBlog



Zdjęcie

Pozostały wspomnienia........i czasem ból duszy.

Napisane przez slodkakarolina , 12 lipiec 2018 - - - - - - · 254 Wyświetleń

Gdy zaczęłam pracowac jako diva to poznałam naprawdę świetną dziewczynę,ona była moją szefową. Po jakimś czasie kupiła pieska i tak ona i ja miałyśmy pieseczki.
 Po jakims czasie miałyśmy swoje mieszkanko na Nila,na spółkę i było fajnie.
Na dole by...


Zdjęcie

Opadły mi ręce i kilka włosów z czerepu...masakra

Napisane przez slodkakarolina , 26 kwiecień 2018 - * * * * * · 3335 Wyświetleń

Dzisiaj wstałam jak zwykle po 8 i zaczęłam dzień pracy.
Ktoś dzwonił,umawiał sie..był i ....
I był kolejny telefon z pytaniami i po krótkiej rozmowie byłam umówiona za 10 min.
Szybko poprawiłam makijaż i mam już ubierac się,gdy szwagier dzwoni i mówi że już jest...


Zdjęcie

Jak to jest ? Co to za zmiana ?

Napisane przez slodkakarolina , w Kraków 13 grudzień 2017 - * * * * * · 2611 Wyświetleń

Hm....jak zaczynałam pracę jako Diva,było spokojnie :)
Dobrze :)
Z pełną kulturą :)
Nie było wystawek :)
Brak jęczenia o cenę :)
A dzisiaj....dla mnie totalna masakra !
I czuję,że się trochę zmieniłam no bo jak inaczej......dzisiaj klęłam jak ostatnia
zdzira przez telefon ! A...


Zdjęcie

Napisy na mojej klatce.

Napisane przez slodkakarolina , 09 styczeń 2017 - * * * * * · 4396 Wyświetleń

Tak jak w temacie,dwa napisy na mojej klatce co widziałam.
Niech mój nr mieszkania będzie np 38 i napisy były 38 BURDEL.
Ciekawe kto mi to zrobił i dlaczego ?????
Czym się kierował aby coś takiego napisac ?
 
Konkurencja  czy jak,coooo !!!!!!??????
Komu przeszkadzam w swojej robocie skoro tu jestem od praw...


Zdjęcie

Paskudni szwagrowie,na takich to tylko puscic pawia !

Napisane przez slodkakarolina , 03 styczeń 2017 - * * * * * · 3617 Wyświetleń

Czy ja jestem nienormalna czy co ,czy jak ???!!!!!!
Właśnie wyszedł ode mnie jeden z naciagaczy !!!!!
Umówiłam się,przyszedł i stwierdził że jeszcze nie wie na ile zostanie.
Patrzył się na mnie...chyba łakomym wzrokiem albo mi sie wydawało.
Zrobiłam mu lodzika w zabezpieczeniu bo tak ch...


Zdjęcie

Mam doła :(

Napisane przez slodkakarolina , 14 październik 2016 - - - - - - · 1643 Wyświetleń

Mam doła i to masakrycznego. Co ja mam na dzień dzisiejszy ?
A jedno wielkie gówno czyli nic,kompletnie nic !!!!!!!!
Tylko mnie głowa boli,ha ! czyli coś mam....ból tzn wiem że żyję.
A jak żyję to oddycham,czuje i myślę.
Czuję-złość !!!!!!! jak i bezsilność.
My...


Zdjęcie

Głupia Karolina ! czyli to co myśli wacek.

Napisane przez slodkakarolina , 17 lipiec 2016 - * * * * - · 2627 Wyświetleń

Hurra ! Mój pan nareszcie dzwoni do tej dziweczki,ale bym sobie mlasnął....już czuje jak się podnoszę na sam widok jej zdjęć.Ładne nóżki a ja tam między nogami,cały w niej.
Jestem umówiony za godzinkę i dam z siebie wszystko tylko jest jeden problem,aby Karolina chciała mnie b...


Zdjęcie

To był apel do wszystkich Alfów i ja napisałam tak...

Napisane przez slodkakarolina , 13 maj 2016 - * * * * * · 3403 Wyświetleń

Mój post z 21 czerwca 2012,on mi się tak podoba że postanowiłam zamieścic go w swoim blogu :)
 
Uve....Alfy uczą Divy robienia loda....kurza dupa....tego jeszcze nie było !

Ha ! Ha ! Ha !

Przychodzi nowa laska na mieszkanie.
Alfiątko oglada laskę i w końcu pyta sie :
-Czy umiesz robic loda ?
-Jasne,...


Zdjęcie

Śrutem w dupe :)

Napisane przez slodkakarolina , w Kraków, sex 13 maj 2016 - * * * * - · 1338 Wyświetleń

Wera była już przygotowana na spotkania z klientami. Wczoraj widziała jaki był duży ruch i tez chciała zarobić jak najwięcej. Dała sobie całe wakacje i ani dnia dłużej.
O tym miejscu powiedziała jej koleżanka i to,że jest naprawdę bezpieczne.
Dom trochę na uboczu z du...


Zdjęcie

Piękna Joanna.

Napisane przez slodkakarolina , 13 kwiecień 2016 - * * * * * · 2079 Wyświetleń

Joanna stanęła naga w przedpokoju przed lustrem.Popatrzyła na siebie i lekko uśmiechnęła się,była piękna.
Dotknęła swoich jędrnych piersi następnie przesunęła ręce do pośladków obracając się przed lustrem. Rozpuściła kasztanowe długie wł...






Lipiec 2018

N P W Ś C P S
1234567
891011121314
15161718192021
22 232425262728
293031    

Ostatnie komentarze

aktywnych użytkowników

użytkowników, gości, anonimowych

Blogi moich znajomych



Krawcowa XXL Lublin - Ubrania dla puszystych